7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    lengerke

Hoe wijzig ik de synchronisatieperiode van een mailaccount op de iPhone in iOS10

Ik kan niet meer vinden hoe je de synchronisatieperiode van een mailaccount op de iPhone in iOS10 wijzigt. Je kon dat zetten op 1 week, maand, enz.

Bijdrager
    tarun

Instellingen > Mail > Account > Nieuwe gegevens > Onderaan staat wat je zoekt.

Bijdrager
    lengerke

Dag Tarun,

Bedankt voor je reactie.
    Toch is dit niet wat ik bedoel. Wat jij aangeeft is de ophaal-frequentie. Ik bedoelde hoelang de mails op je iPhone blijven staan. Zo kon je kiezen dat de mails van de laatste maand zichtbaar waren b.v. Dus die instelling zoek ik nog.

Bijdrager
    tarun

Aha. Nieuwe poging:
    Instellingen > Mail > Account > “kies account” > klik op naam account > onderaan “Geavanceerd” > Verwijder na …

Bijdrager
    lengerke

Dag Tarun,

Sorry, ben toch te onduidelijk geweest. Jou weg had ik gevonden, maar die gaat over verwijderde berichten. Wat ik bedoel is de instelling die regelt hoelang de normale mailtjes in mijn inbox op de iPhone zichtbaar blijven.

Bijdrager
    tarun

OK. Dat is iets voor de synchronisatie van Agenda. Bij Mail zie je alles. Zeker bij IMAP is wat je ziet die mail die op de mailserver staat. Overigens staat niet al die mail lokaal op de device. Probeer maar eens offline een IMAP-account te benaderen. Je zal zien dat je maar een deel van de mails kan zien.

Bijdrager
    lengerke

Helder, dank je wel!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.