2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Plankierkaarter

Hoe werkt de Gmail Counter van Safari?

Ik heb een Gmail-account en gebruik Google mail Checker als extensie. In Chrome. Da’s heel handig want die geeft aan hoeveel ongelezen berichten er zijn.
    Nu, ik wil heel graag een dergelijke extensie hebben in Safari. Ik ben uitgekomen bij Gmail Counter, maar hoe werkt dat? Het lijkt hetzelfde te doen, als Google Mail Checker, alleen krijg ik het niet ge├»nstalleerd… Het enveloppetje is er wel maar het aantal ongelezen mails lijkt niet te werken (in de rode cirkeltje rechtsboven).

Wie kan helpen? Alvast bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Dat is iets waar wij je niet bij kunnen helpen, zoiets werkt via API’s – stukjes code die controleren bij Google naar een bepaalde status of data.

Alleen de developer van de extensie kan dit aanpassen of oplossen, het beste advies is dus om je probleem bij hem te melden dan kan hij kijken of jij miss. iets verkeerds doet qua instellingen of dat hij het script moet updaten.
    Controleer ook even naar de datum van de extensie, vaak staat er ergens genoteerd wanneer een extensie voor het laatst ge├╝pdatet is, aan de hand van die informatie kun je nagaan of een developer nog actief is of dat het een aflopend project is.

Edit,

Ziet er naar uit dat hij gewoon out-of-date is. – laatste update 2011

The development of GMail Counter has been suspended due to a lack of time to dedicate to the project.

http://elix14.altervista.org

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.