5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bd

Hoe werkt After Effects op jouw G5

ik heb van de baas een dual 2,7 g5 staan hier met 2 cinema 23 inch, en 6gig aan interne geheugen, maar op een of andere manier werkt a.e precies hetzelfde als op mijn powerbook, dus niet realtime, moet nadenken als ik met camera functies gaat werken en met dieptes en focus instellingen enz, waar ligt het aan of moet je echt een nog niet gemaakte systeem hebben om a.e real time te draaien, want elke keer gokken op de timeline vind ik niet echt precies of snel werken
    of moet de kwaliteit toch helemaal omlaag, (dan loopt ie wel een beetje als ik op play drukt, maar ik zie niks dan blokjes)

ik doe vast iets fout, weet jij het misschien of is de g5dual niet geschikt voor after effects 6.5

Bijdrager
    sally

After Effects is niet gemaakt om realtime te draaien.
    Maar hoe sneller je systeem hoe sneller je een goede rampreview kan krijgen en hoe sneller je kan renderen.

Bijdrager
    Richele

Ik heb weinig problemen met After Effects op mijn Dual 2Ghz op mijn werk. We conroleren eigenlijk alles met een ram-preview en dan alleen de stukken die we het laatst gemaakt hebben door een tijdelijk begin en eind in de tijdlijn te zetten (met de b-toets (begin) en de n-toets (einde)) “gewoon” alleen op “play” drukken heeft bij after eefects weinig zin.
    Met de tijdlijn heb ik ook geen problemen want je kunt op de frame nauwkeurig dingen laten gebeuren…

Bijdrager
    MauZ

ik dacht van van wel, maar dan heb je wel een zware videokaart nodig en wat met je openGL instellingen doen, echt 100% zeker ben ik er ook niet van

Bijdrager
    bd

jah er zit volgens mij een van de beste kaarten die de g5 aankan erin , want het wordt voornamelijk veel voor echte hd editing, dus aan de kaart zou het niet liggen , maar ik begrijp dus dat ik steeds previeuws moet draaien, weet iemand hoe ik ook geluid tijdens die previeuw kan horen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.