7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    computer space

Hoe video Paypal blokkeren?

Ik gebruik regelmatig paypal, en nu vinden ze het nodig om dikke full-screen video’s op de homepage van paypal te tonen.
    Normaal is het dan rechts-klik “block image” of met de element hiding helper de div hiden, maar deze video’s lijken onkruid.
    Wie helpt me er vanaf?
    Browser Firefox, gereedschappen om troep te ruimen: Adblock met element hiding helper.
    De class background hiden helpt niet, dan verdwijnt alles inclusief inlogvakken.
    De video kan ik niet vinden. Er is een JPEG die de video lijkt te zijn, maar de omvang is nogal beperkt.

Bijdrager
    LighScan

Waar ergens op de site kom je de video tegen? Ik ben die nog niet tegenkomen (ook FF met Adblock+)

Bijdrager
    iep

Het is een webm video wat ie steeds laadt. Dat kun je niet zomaar even uitschakelen. Wel via een adblocker of scriptblocker (denk aan noscript); daar hoef je alleen alles wat van https://www.paypalobjects.com/webstatic/mktg/wright/videos/ komt te blokkeren.

Bijdrager
    TonE

Bijdrager
    TonE

Shit bedrijven, alle drie: Ebay, Marktplaats en Paypal.
    Soms kan je niet om paypal om en is er geen andere manier om te betalen.
    Ik maak er zo min mogelijk gebruik van.

Bijdrager
    Pivni Pes

Ik ben net even ingelogd, maar ik zie nergens een video, ook nog nooit eerder gezien.

Bijdrager
    computer space

Bedankt iep:
    Dit toevoegen als filterregel werkt (met sterretje erachter):
    https://www.paypalobjects.com/webstatic/mktg/wright/videos/*
    Paypal heeft zijn rare fratsen, maar toch 10x liever dan creditcard.
    CC= duur abbo/jaar
    CC= standaard 50€/maand afbetalen, de rest blijft met teringveel rente openstaan. Kan uit, maar daarin wordt je flink tegengewerkt
    CC= niet zo’n makkelijke kopersbescherming

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.