5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Vincent van der Kamp

Hoe video driver in Bootcamp up-to-date houden?

Ik gebruik op mijn iMac 27″ (mid 2010) Bootcamp om af en toe windows te draaien. Ik gebruik dit alleen voor 3D-software en games. Hierbij is het natuurlijk wel belangrijk dat de video driver actueel is. Ik heb Bootcamp 5.1 (2014) ge├»nstalleerd, maar bij apparaatbeheer blijft staan dat de video driver uit 2012 komt. In mijn iMac zit een ATI Radeon HD 5750. Kan iemand mij vertellen hoe ik de laatste video driver voor Windows kan installeren?

Bijdrager
    madcat

Als je gewoon windows update draait dan zal er vanzelf een update binnen komen.
    ik heb zelf de 27″imac uit 2013 en heb hier laatst nog een update van binnen gekregen.

Een alternatief is het downloaden via de website.

Bijdrager
    computer space

Bij zo’n oude kaart zal er weinig meer geupdate worden. Driver uit 2012 voor een kaart uit 2010 lijkt me heel redelijk. Is ie een paar keer geupdate naar de laatste inzichten. Inmiddels zijn we weer een paar versies OpenGL/DirectX verder, en gaan ze die oude dingen niet meer tunen.

Bijdrager
    Vincent van der Kamp

Oke thanks!

Bijdrager
    mac1sc00l

Je kan altijd ff bij amd.com langsgaan voor een recente driver. Windows update heft alleen de laatste gecertificeerde driver volgens mij die bij hun is aangeboden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.