12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Ryanryanryan

Hoe verwijderde nrs v. HD ook uit iTunes verwijderen???

Ola,

Ik heb zo’n 1.000 nummers van m’n computer afgehaald, maar ze zijn nog wel te zien in iTunes, zonder dat ik ze kan afspelen. Is er een snelle manier om nummers uit m’n bibliotheek te halen waarvan de verwijzing niet meer klopt???

1 voor 1 is namelijk geen doen, en ff alles weggooien en opnieuw erin zetten ook niet…

edit door macbjorn:
    Door je tekst 18 punten groot en in bold te zetten wek je alleen maar irritatie op! Gewoon in de normale format typen a.u.b.

Bijdrager
    Jpunt

ey, de visueel gehandicapten op het forum zorgen zelf wel voor vergroting hoor :?
    en dit is volgens mij al een paar keer aan bod geweest

Bijdrager
    Ryanryanryan

Misschien heb je gelijk hoor, maar als je het zo goed weet waarom zet je dan niet ook ff het antwoord erbij? Beetje flauwe reactie zo…

Is er iemand die ’t niet alleen beter weet maar ook daadwerkelijk wil helpen :lol: ?:
    * is er een kort antwoord?
    * Of een zoekterm waarop ik het in eerdere berichten kan vinden? Ik heb het namelijk wel geprobeerd maar kon het niet vinden… :(

Bijdrager
    salvatore

heb je de mogelijkheden “Geavanceerd / Verzamel inhoud bibliotheek” al onderzocht?

Bijdrager
    JWB
    ”Ryanryanryan”

Misschien heb je gelijk hoor, maar als je het zo goed weet waarom zet je dan niet ook ff het antwoord erbij? Beetje flauwe reactie zo…

Is er iemand die ’t niet alleen beter weet maar ook daadwerkelijk wil helpen :lol: ?:
    * is er een kort antwoord?
    * Of een zoekterm waarop ik het in eerdere berichten kan vinden? Ik heb het namelijk wel geprobeerd maar kon het niet vinden… :(

Ja, ook welkom!

Bijdrager
    a la Mac

Het is de bedoeling dat je in de Finder uit de map ‘iTunes’ blijft, en in iTunes zelf de liedjes verwijdert (met dan ‘Naar prullenmand’ zodat de liedjes niet in de map iTunes Music blijven staan).

Bijdrager
    Deskman

Deleten doe je inderdaad het best vanuit iTunes zelf.

Vraag 1: werk je op een Mac??

Zo ja: Makkelijkste weg is toch echt om even de lijst te wissen (en niet de nummers weg te gooien) en daarna de iTunes-map opnieuw te importeren.

Misschien is er ook wel een tooltje voor, maar die heb ik niet bij de hand…

(en pas je nu ook die chocoladeletters in je eerste postje even aan??)

Bijdrager
    JDVM

Volgens mij staan er toch ook van die bolletjes voor niet gevonden nummers, toch?
    Dan kun je ook op díe kolom op-/aflopend zetten.
    Als dat zo is kun je de niet gevonden nummers simpel uit je bieb gooien.

Bijdrager
    yamarnez

Volgens mij staan er toch ook van die bolletjes voor niet gevonden nummers, toch?
    Dan kun je ook op díe kolom op-/aflopend zetten.
    Als dat zo is kun je de niet gevonden nummers simpel uit je bieb gooien.

helaas! voor zover ik weet kan je NIET sorteren op “bolletje” (ontbrekend nummer) Was anders idd de oplossing!

Bijdrager
    PiliP

probeer het programma iPod for windows eens te vinden, download het, en zo kan je je liedjes uit je ipod kopieeren

Bijdrager
    Deskman
    ”PiliP”

probeer het programma iPod for windows eens te vinden, download het, en zo kan je je liedjes uit je ipod kopieeren

Ehm… De vraag was toch hoe de nummers die hij van zijn HD had gewist ook op een makkelijke manier uit de iTunes afspeellijst kon krijgen…

Bijdrager
    GIJay
    ”Deskman”
    ”PiliP”

Ehm… De vraag was toch hoe de nummers die hij van zijn HD had gewist ook op een makkelijke manier uit de iTunes afspeellijst kon krijgen…

:cry: :cry: :cry:

:wink:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.