5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tomkloos

Hoe verander je de achtergrond op een iPod touch 2g (jailbreak)

Hallo ik heb mijn iPod touch 2g gejailbreaked omdat ik graag mijn achtergrond op het home screen wil aanpassen. Ik heb al andere achtergronden via Cydia maar ik wil graag mijn eigen foto als achtergrond. Hoe moet dit?

Bijdrager
    yesn95

ik heb ook een ipod touch 2g (jailbreak)
    ik kan dus ook multitasken en de achtergrond veranderen via de apple manier
    met de apple manier kan je gewoon een foto selecteren als achtergrond instellen en dan kiezen voor beginscherm. Dan wordt dat je achtergrond in het homescherm.
    Als je het op de jailbreak manier wilt doen moet je winterboard downloaden in cydia en daar iets aanvinken dan verandert de homescren achtergrond mee met je toegangsscherm achtergrond oftewel je hebt maar een achtergrond

suc6

Bijdrager
    tomkloos

ik heb ook een ipod touch 2g (jailbreak)
    ik kan dus ook multitasken en de achtergrond veranderen via de apple manier
    met de apple manier kan je gewoon een foto selecteren als achtergrond instellen en dan kiezen voor beginscherm. Dan wordt dat je achtergrond in het homescherm.
    Als je het op de jailbreak manier wilt doen moet je winterboard downloaden in cydia en daar iets aanvinken dan verandert de homescren achtergrond mee met je toegangsscherm achtergrond oftewel je hebt maar een achtergrond
    suc6

Welke moet je aanvinken in Winterboard?

Bijdrager
    yesn95

ik weet niet meer precies want ik winterboard er niet meer op staan.
    maar het is een standaard optie die met winterboard komt.
    In de naam staat iets van background en daar zijn er twee van ze doen allebei zo’n beetje hetzelfde dus het kan bijna niet fout gaan

Bijdrager
    xionix

als je de ipod gejailbreak hebt kun je gewoon in jouw ipod menu bij achtergronden je foto instellen.
    Hoef je niet met winterboard of iets anders te kloten gewoon de standaard optie gebruiken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.