28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    Barbertje

hoe upload ik een foto in een topic met een iPhone?

Ik heb een mooie foto van Steve Jobs ik weet niet hoe ik hem upload wie helpt

Bijdrager
    KarelWillem

Klik op Img hierboven in het reactie-venster, kies de foto op je Mac (Browse) en dan Voeg toe.

Bijdrager
    Yggdrasil

Noot bij Karel Willem: Als je de foto toevoegt, wacht dan met ‘Voeg toe’ aan te klikken tot je een URL ziet verschijnen in het vakje (± 1 sec nadat de teller is voltooid), anders mag je het proces opnieuw doen.

Bijdrager
    Horloge

foto eventueel uploaden met programma Imageshack en link als url in img. topic plaatsen

Bijdrager
    stavos

Met ImageShack zijn er juist de meeste problemen in de correcte weergave van de afbeelding. Dat kikkertje komt iets te vaak langs op OMT.

Bijdrager
    Hansi2124

Dit topic staat in iOS Hardware / iPhone, dus het gaat niet over een Mac. Maar ik denk dat je op een iPhone hetzelfde venster te zien krijgt.

Het topic hoort eigenlijk in het subforum One More Thing thuis (nu eens een keer wél, want het betreft een vraag over de site…..), dus heb ik het daar naartoe verhuisd. Tegelijkertijd heb ik dan de onderwerpregel aangepast.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Hansi2124 op 20 oktober 2011

Dit topic staat in iOS Hardware / iPhone, dus het gaat niet over een Mac. Maar ik denk dat je op een iPhone hetzelfde venster te zien krijgt.

Nee, die uploader is flash en dat werkt niet op iOS, daar moet je het handmatig doen : [img(dit moet weg maar anders maakt hij er plaatje van)] (url naar plaatje) [/img]

Bijdrager
    stavos

:grin:
    Daar heb je nou de Code-tag voor.

<br />
    [img]broncode/van/je/afbeelding/in/kleine/letters.jpg[/img]<br />

Bijdrager
    Yggdrasil

Nu ligt heel dit topic in de war door de ongelukkige vraagstelling van de TS en de plotse verandering van subforum…

Als ik een foto invoeg met mijn iPhone, dan open ik een foto in een apart venster op de iPhone, dan kopieer ik de locatie van de foto en die plak ik tussen de img-tags.

Bijdrager
    Hansi2124

Niks in de war. Sommigen hadden de vraag i.c.m. het subforum niet goed gelezen. That’s all.

Bijdrager
    stavos

Maar behalve uit een (wellicht verkeerde) keuze voor een subforum, blijkt verder niet of TS met zijn/haar iPhone een foto wil plaatsen/uploaden. Er worden immers wel vaker topics geopend in verkeerde subforums. Dus zonder verdere uitleg van TS is er wellicht wel degelijk wat in de war gegooid..

Geblokkeerd
    Anoniem
    stavos op 20 oktober 2011

:grin:

iFail.

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Stavos: Niks van. De mod in kwestie heeft gelijk!!!! :sealed:

@ Usain: Word je jezelf nooit beu?

Geblokkeerd
    Anoniem

@ Usain: Word je jezelf nooit beu?

Hoezo>?

Bijdrager
    Yggdrasil

Mijn vraag was retorisch…

Geblokkeerd
    Anoniem

Volgens wikipedia betekent dat je geen antwoord verwacht, Maar verwachten is iets anders dan krijgen.

Bijdrager
    stavos

LOL@smiley Niiiiccckk:grin:

Bijdrager
    Hansi2124

On topic:
    Vraag terug aan Barbertje: is het nu gelukt?

Bijdrager
    stavos

Nee, want het eerste bericht van dit draadje is tot dusver het laatste bericht van Barbertje..
    Dus.. Barbertje, denk je dat het gaat lukken aan de hand van de uitleg in dit draadje?

Bijdrager
    Barbertje

ga het nu proberen

Bijdrager
    Barbertje

Bijdrager
    stavos

:thumbsup::lol:

Bijdrager
    Barbertje

hangt nu in de barbershop

Moderator
    unSOUND

Maar om op de vraag van de leden terug te komen, heb je die nu geupload via een computer, of via een iPhone ?

Bijdrager
    Barbertje

via de computer windows

Bijdrager
    stavos

:grin::grin::grin:

Bijdrager
    Yggdrasil

Haha, ik bescheur me. :lol::lol:

Geblokkeerd
    Anoniem

Haha draag mij maar weg!

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.