11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Moderator
    Lucas Raggers

Hoe upgrade ik mn iBook harddisk?

Ik wil mn 10 Gb harddisk in mn iBook vervangen. Ik heb er al eens 512 ram bijgezet met behulp vaneen filmpje van apple. Maar voor het vervangen van een harddisk hebben ze geen filmpje helaas. Twee vragen dus:

1 Kan iemand me vertellen hoe ik de harddisk vervang in een iBook 500? (zijn er nuttige links misschien)

2 Heb mn oog laten vallen op een IBM TravelStar 40GNX. Kan ik die het beste in de USA kopen online, of zijn er in NL ook goedkope adresjes?

Thanks

Bijdrager
    SvS

En is het mogelijk om superdrive in iBook te plaatsen?

Bijdrager
    passenger

Forget it. Voor zover ik weet niet beschikbaar. Anders rekenen op honderden euro’s. :roll:

Bijdrager
    justi

Bij macstuff.nl voor rond de 199 Euro….
    Ikzelf zit met hetzelfde… meer ruimte maar ook meer snelheid bij de HD. Alleen, ik vindt het verkrachten van de iBook het tot nu toe niet de moeite waard…

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Als je bij macstuff.nl besteld krijg je er van hun een handleiding bij.

Ikzelf sta op het punt om dezelfde open-hart-operatie bij mn powerbook uit te voeren en als ik macstuff.nl moet geloven is het allemaal niet zo heel erg lastig…

Bijdrager
    passenger

Correctie op mezelf. Vergeet de Superdrive, maar een HD is natuurlijk mogelijk…..:?

Bijdrager
    justi

Is dat werkelijk zo? dat je een handleiding van macstuff krijgt voor het uit- en inbouwen van je HD in je iBook? Of willen ze de HD’s gewoon graag verkopen? Wat kost het “laten” doen?

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Of het werkelijk zo is weet ik niet, justi.
    Ik vertel alleen maar wat mij gezegd is:)

“Laten” doen kan bij macstuff nog niet, daar zijn wel plannen voor geloof ik. Ik zou zeggen, stuur ze anders een mailtje, info@macstuff.nl

Bijdrager
    justi

Ja, gedaan… nu nog wachten op antwoord :roll:

Bijdrager
    gewoonbob

weet er iemand waar ik een instructie kan vinden om mijn ibook graphite van een nieuwe hd kan voorzien? schijnt complex zijn te zijn , maar toch niet onmogelijk?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.