6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ronald

hoe uitloggen: Twitter for iPad

Ik heb Twitter geïnstalleerd.
    Nu, mooi progr.

Echter, ik zie nergens hoe ik kan uitloggen.

(zelfde op de mac overigens)

Dit in tegenstelling tot tweetdeck waar ik wel een optie heb om uit te loggen.

Kan dat niet met het programma Twitter?

Bijdrager
    hansiedejong

Ga eens naar de Instellingen app, staat daar aan de linkerkant geen Twitter? Kun je daar dan uitloggen o.i.d.? Ik heb geen Twitter maar denk dat dit wel werkt?

Bijdrager
    ronald

Bedankt voor je antwoord

nee, er is nergens een optie om uit te loggen, je kan een bestand sluiten, je kan naar andere user gaan, je kan progr twitter sluiten.

maar als je dan progr weer opent staat daar gewoon weer je twitter account met de berichten zonder te hoeven inloggen

als er geen mogelijkheid is om echt uit te loggen dan ga ik terug naar tweetdeck
    daar kan je wel uitloggen

wel vreemd tenzij het de bedoeling is van het progr Twitter om altijd ingeschakeld te zijn.

maar ja, dat wil je dus niet.

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Je kan niet uitloggen bij Twitter for iPad/iPhone/Mac. Alleen je account steeds verwijderen. Persoonlijk snap ik ook niet waarom je moet uitloggen? Het is toch gewoon jouw iPad?!

Bijdrager
    ronald

Ha Nick,

bedankt voor je antwoord.

Met meerdere gebruikers op je iPad vind ik het onhandig dat een app als Twitter openstaat.
    Maar dat is mijn mening.

Bijdrager
    prullenbak

@ronald Het is eigenlijk een gemis aan iOS (voor de iPad dan, voor iPhone maakt t niet zoveel uit) dat je niet meerdere gebruikers kan maken, met ieder hun eigen settings, homescherm, contacten, calender, etc…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.