6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Hoe torrents direct door uTorrent te laten openen vanuit Firefox 18?

Mysterie:
    Mac 1: Snow Leopard, uTorrent en Firefox 18. Ik klik een torrent aan, en uTorrent start. In de voorkeuren van Firefox staat bij applicaties Torrent bestand, openen met uTorrent. Werkt zoals ik het wil hebben.
    Mac 2: Snow Leopard, uTorrent en Firefox 18. Ik klik een torrent aan, en uTorrent start NIET. Ik kan enkel opslaan-als kiezen. In de voorkeuren van Firefox staat bij applicaties niet de optie Torrent bestand, en ik kan dus niks kiezen.

Vraag: hoe voeg je bij Firefox een ontbrekend bestandstype toe aan de applicatielijst onder Voorkeuren?

Kan het zijn, dat omdat Mac 1 een oudere Mac is die oudere Firefoxxen heeft gedraaid, dat dit bestandstype door overerving nog in de voorkeuren zit en dat het vanaf versie X ontmoedigd is ivm veiligheid en niet meer standaard is opgenomen?

Bijdrager
    TheBigZ

Al eens naar deze Bittorrent Surf add-on gekeken?

Bijdrager
    computer space

Daar heb ik geen behoefte aan, ik wil graag goed files kunnen blijven selecteren, alleen uTorrent handelt dat juist af.

Bijdrager
    _Jan_

Gewoon het torrent bestand downloaden en in uTorrent voorkeuren -> directories -> aanvinken automatically load .torrent from … (sorry computer staat in het engels).
    uTorrent moet dan wel al geopend zijn, anders gebeurt er niets.
    Je zou ook magnet links kunnen gebruiken dan wordt uTorrent wel geopend en wordt de torrent direct geladen.

Bijdrager
    johnkeates

Maak op de computer met problemen eens een nieuw FireFox profiel aan.

Het probleem zit hem in de automatische bestandsafhandeling van de FireFox downloader.

Inactief
    Anoniem

Gewoon torent-bestanden koppelen aan uTorrent middels de Finder.

Rechtermuisknop op torrentbestand
    Kies Toon Info
    Scroll naar “Openen met”
    Selecteer uTorrent in de lijst
    Klik “Wijzig alles”
    Klik “Ga door”

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.