6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nigelllv

Hoe te aboneren op iTunes Match ?

nou ik ben er uit hoor, ik wil een abbonement nemen op iTunes Match.

Ik ging naar itunes, store, schakel itunes match in. vervolgens kreeg ik een leuk schermpje dat ik een creditcard aan me account moest hangen. die doe ik om privacy redenen liever niet, dus ik heb een itunes kaartje gekocht. die heb ik gewoon bij de store, en dan wissel in ingevoerd, en het geld is op mijn accont bijgeschreven.

nu ik weer teurg ging naar itunes om op itunes match te abboneren, kreeg ik weer het schermpje van de creditcard. ook was het mogelijk een C&B account toe te voegen of een itunes code in te voeren. maar die code heb ik daarvoor al ingevoerd(!).

Is het voor mij nu niet meer mogelijk om op itunes match te abonneren?

ik vind dit een beetje een gek zooitje. waarom kan die 25 euro niet gewoon van mijn tegoed worden afgeschreven?

Bijdrager
    _Jan_

Gaat niet lukken
    Apple wil een cc, zodat voor volgend jaar het geld gelijk van je cc wordt gehaald.

Bijdrager
    Targaryen

Apple wil zekerheid over een (mogelijke) verlenging van je abonnement. Een kredietkaart biedt die zekerheid.

Bijdrager
    k-the-ripper

Beetje onwaarschijnlijk dat iemand van 16 jaar een CC account heeft (of je moet m lenen van een ander).
    Maar dan is privacy jou zorg niet lijkt me:)
    Maar goed het is al gezegd, gaat niet zonder CC
    Click and Buy zou ik maar heel ver vandaan blijven , grotere ratten bestaan er niet.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Er zijn ook prepaid creditcards dacht ik. Daar kan niet meer vanaf dan erop staat, dus als die wordt geaccepteerd kan Apple er toch niet meer afhalen dan erop staat.

Geen click & buy gebruiken.

Bijdrager
    Gadjo

http://3vcard.nl/ Hier koop je online een voucher t.w.v. een x-bedrag en deze werkt dan als normale visakaart. Ook kan je een fysieke kaart aanschaffen voor 10 euro die je steeds weer kan opwaarderen. Dit lukt prima in de appstore of aanschaf Licentie developer Program.

Absoluut de oplossing voor jouw probleem.!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.