2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Tamaar79

Hoe synchroniseer ik Nokia N78??

Ik heb zojuist een Nokia N78 gekocht met in de veronderstelling dat ik deze zou kunnen synchroniseren met Mac.
    Maar ik snap gewoon niet hoe? De plugin van de nokia site geeft bij installatie aan: “U kunt the phone plug-in niet op dit volume installeren. Please upgrade to the latest version of iSync using Software Update.” Ik heb geprobeerd Isync te downloaden, maar ik kan dit nergens vinden. (Weet iemand waar?) Als ik het goed begrijp is dit vervangen door Mobileme. En is dit Mobileme alleen geschikt als ik ook een Iphone zou hebben.
    Hoe kan ik nou toch mijn agenda synchroniseren met mijn nokia? Liefst eigenlijk Thunderbird, maar via Ical zou ook al goed zijn.

Gtz. Tamara

Bijdrager
    timkro

Ik heb erg goede ervaringen met “Missing Sync For Symbian” zie hier. Bij de compatibile toestellen staat jou Nokia er niet bij, maar dat komt denk ik eerder omdat ‘ ie nogal nieuw is :) Mijn Nokia N82 die softwarematig volgens mij identiek is, doet het perfect. Je moet er voor betalen, maar je krijgt er een erg goed programma voor terug!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.