14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    123apple

Hoe start ik mijn nieuwe iPhone 5 zonder sim kaart?

Yep,

Heb de iPhone net gehaald alleen was mijn telfort simkaart niet te swappen:(

Mijn vraag is nu hoe kan de iPhone als iPod touch gebruiken? Hij komt niet langs het verificatie scherm en blijft zeuren om een SIM kaart. Heeft iemand een idee?

Bijdrager
    AppleBoy

Antwoord: niet.

Bijdrager
    MacHappy

Inderdaad niet mogelijk! Vreselijk dat wachten op die nano-sim:(
    Apple why u let us wait?! Aaargh

Bijdrager
    nk22

Man hoe vroeg heb jij wel niet in die rij gestaan????

Geblokkeerd
    Anoniem

Gewoon je simkaart ff op maat knippen. Heb ik ook gedaan met mn telfort kaart.

Bijdrager
    123apple

@sonic1984, durf ik niet:( moet tot volgende week wachten heb idd een telfort abonnement. Naast het knippen hem je de sim-kaart ook moeten bijschuren?

@nk22, heb hem zakelijk gekocht werd gebeld voor een afspraak en mocht de iPhone in de briefing room ophalen:)

Bijdrager
    MacHappy

@nk22 vanaf 19u ’s avonds, kleine 12u gewacht! Best wel ok als je weet dat er in Amerika een week voor in de rij staan;)

Bijdrager
    Niels
    Geblokkeerd
    Anoniem

Nee bijschuren hoeft niet!

Bijdrager
    nk22
    Bijdrager
    123apple

Tx, allemaal

Blijkt dat telfort ze vandaag (op de heilige weg) gewoon in huis had :sarcastic:

Bijdrager
    iPeppel

Vandaag iPhone5 binnengekregen. Zit nog op kleinere sim-kaart te wachten. Denk mn iphone alvast te installeren (apps etc) kom je er niet in zonder simkaart. On-ge-lo-fe-loos. Het is toch meer dan alleen een telefoon!…. GRRRRR.

Is een simkaart uit een 3G beetje op maat te knippen voor iPhone 5? Lees namelijk dat oude kaart te dik is.

Bijdrager
    YoupLotgerink

Zou het er niet op wagen. Misschien beschadig je daarmee van binnen ook wel de telefoon en dat zou zonde zijn.
    Bij Vodafone kon ik destijds mijn sim-kaart in 5 minuten overzetten. Misschien kan dat ook wel bij jou?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Moet vast wel lukken. Heb ik laatst ook gedaan voor een iPhone 4 (micro-sim, niet nano-sim). Eerst werkte het niet, maar toen heb ik er nog maar wat afgehaald en hij werkte gewoon.:) Het komt niet op een tiende millimeter exact.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.