28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    STEVEJ0BS

Hoe soepel loopt jouw coverflow

Coverflow wordt steeds dominanter binnen het MacOS besturingssysteem.
    Ik wil graag peilen of coverflow bij jullie wel lekker scrollt. Ik heb er namelijk negatieve ervaring mee. Coverflow hapert bij mij en niet zo’n beetje ook.

Ik heb de nieuwste iMac 2.0, 2GB ram ATI,RadeonHD2400 128 MB

Inactief
    Anoniem

Geen problemen ermee op mijn iMac

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”MacApp”

Geen problemen ermee op mijn iMac

Welke Mac heb je en welke specificaties?

Inactief
    Anoniem

Normaal heb ik een 24″ witte Intel iMac. Het standaard model maar met 2GB RAM. Je bedoelt toch CoverFlow in iTunes?

Bijdrager
    formulefan

bij mij op een mac mini g4 1.24 ghz met 1 gb ram werkt het best soepel. schokt wel eens, maar dat komt omdat ik een bibliotheek van 30 gb heb.

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”MacApp”

Normaal heb ik een 24″ witte Intel iMac. Het standaard model maar met 2GB RAM. Je bedoelt toch CoverFlow in iTunes?

Jep.
    Coverflow in iTunes

”formulefan”

bij mij op een mac mini g4 1.24 ghz met 1 gb ram werkt het best soepel. schokt wel eens, maar dat komt omdat ik een bibliotheek van 30 gb heb.

Heb een bibliotheek van 5 GB en loopt voor geen meter.

Bijdrager
    Brainiac

Het laden loopt bij het starten toch een seconde vertraging op. Maar daar heb ‘k al lang vrede met gesloten.;)

Bijdrager
    francisp

ik heb wel dat als ik snel scroll dat ie de afbeeldingen niet allemaal direct toont. maar als ik eerst eens traag er doorga toont hij ze wel allemaal evensnel

Bijdrager
    babo

MacBook Black 2e generatie, 2Gb ram en de coverflow loopt goed met een bieb van 25 Gb.

Bijdrager
    oegemeister

MacBook 1,83 Ghz, 2GB geheugen. Bieb van 40 GB op ext. USB-schijf.

Loopt als een trein…

gr Sjoerd

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik heb wat aanpassingen gedaan in de instellingen van iTunes.
    Loopt nu wat soepeler…

Edit:
    Nog meer aanapssingen gedaan. Bij mij stond zoeken naar airunes en Apple TV aan. Heb ik uitgezet. Coverflow werkt nu als een tierelier!

Bijdrager
    mrleavan

Ik gebruik het niet vaak maar als ik het doe dan loopt het soepel, ondanks de Bieb van 310 GB.
    Mijn computer is een Imac g5 20inch met isight

Bijdrager
    KingAchille

MacBook Pro 2,16 Ghz, 3GB RAM. Bieb van 30 GB. Altijd zeer soepel. Van de eerste tot de laatste seconde!
    Mvg,

Bijdrager
    KingAchille

Enkel in volledige scherm modus durft ie wel eens stroef te lopen…
    Mvg,

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Het ligt dan toch aan het aantal Ghz volgens mij. 2.0 is net een fractie te weinig om alles volledig soepel te laten lopen.

Bijdrager
    me.com

Ik heb een iMac 20″ Aluminium, werkt als een trein!

Geblokkeerd
    Anoniem

1,83 en het werkt als een tierelier!

Bijdrager
    baziel

Ik vind dat de coverflow binnenin de itunes music store (bij de film categorie) veel sneller reageert en soepeler beweegt. Iemand die hiermee toestemt?

Bijdrager
    Ben271185

Gaat vlot tot zeer vlot op mijn iMac G5 1,8 Ghz en 768 mb geheugen. Ik gebruik het wel niet veel omdat het nogal onhandig is om door mijn grote muziekcollectie te bladeren.

Bijdrager
    LittleJohnny

30GB aan muziek en loopt prima. Wil wel eens schokken als ik bestanden aan het kopieren ben, of als iTunes met bewerkingen bezig is.

2,0Ghz, 2GB Geheugen (geheugen zal doorslaggevend zijn denk ik) – MacBook

Bijdrager
    KarelWillem

56 Gb en een iMac G5 1.8. En het loopt best soepel.

Wil ik héél grote stappen nemen dan duurt het soms een seconde voordat alle hoesjes opgebouwd zijn.

Bijdrager
    VincentBaas

2.16 GHz MacBook C2D met 1 GB RAM, gaat als een trein. Maar mijn collectie is ook maar 4GB

Bijdrager
    .Arne

MacBook 2.16 GB – 2 Gb Ram. At the moment 10 Gb bieb. Loopt perfect soepel, soms wel één keer doorblader vlak na het openen om alles ‘in te laden’. Daarna werkelijk als een tierelier, geen seconde vertraging. :)

Bijdrager
    David123

Bij mij loopt het een beetje stroef. Ik heb de nieuwste iMac. Weet iemand hoe dat kan? Er staan 13 albums in iTunes, dat moet toch geen probleem zijn lijkt mij?

Wat opvalt is dat het de albums zijn die in het midden staan. Ik heb zelf een aantal covers zelf toegevoegd (omdat ik die niet kon vinden via de functie “haal albumillustraties op” van de iTunes Store). Die afbeeldingen zijn max. 80 kb en 72 dpi (en 760×760 ofzo) dus lijkt mij niet het probleem.

Is er een standaard resolutie voor ablumcover in iTunes?

Inactief
    Anoniem

Zéér soepel .. zowel op de Mac Pro als de iPhone!:wink:

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”David123″

Bij mij loopt het een beetje stroef. Ik heb de nieuwste iMac. Weet iemand hoe dat kan? Er staan 13 albums in iTunes, dat moet toch geen probleem zijn lijkt mij?

Wat opvalt is dat het de albums zijn die in het midden staan. Ik heb zelf een aantal covers zelf toegevoegd (omdat ik die niet kon vinden via de functie “haal albumillustraties op” van de iTunes Store). Die afbeeldingen zijn max. 80 kb en 72 dpi (en 760×760 ofzo) dus lijkt mij niet het probleem.

Is er een standaard resolutie voor ablumcover in iTunes?

Daar heb ik ook last van met de nieuwe iMac
    Ik moet er eerst een aantal keer doorheen scrollen. Dan gaat het wel.
    Misschien komt het JUIST doordat alle plaatjes uit de iTunes store komen?

Bijdrager
    David123

Dat lijkt mij niet, maar goed.

Ik heb al gekeken in de iTunes mappen… maar kan ik ook de albumcovers (als bijvoorbeeld jpg of tif) bestanden in een map vinden?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik vind het toch vreemd…
    Waarom wil CoverFlow gewoon nooit soepel lopen bij mij?

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.