7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn1

Hoe snel vooruit spoelen in mp3’s met iPod Nano?

Ik heb een Samsung MP3 speler gekocht, maar omdat de Samsung tergend langzaam vooruit spoelt in nummers (omdat ik vaak mp3’s van 1 uur of meer luister, vind ik dit belangrijk), wil ik deze eventueel ruilen tegen een iPod Nano. Ik vroeg me af of dit bij de meeste mp3 spelers zo is? Hoe snel/langzaam kun je met een iPod Nano een nummer bijvoorbeeld 3-4 minuten vooruit spoelen?

Gr Martijn

Bijdrager
    JDVM

Dit kan zo snel als jij met je duim kunt draaien…
    Het is namelijk niet zo dat je op een knop drukt om vooruit te spoelen, maar je zet hem op vooruit/terugspoel”mode” en dan kun je gewoon naar de positie waar je heen wilt scrollen..
    Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg zeg:P

Moderator
    unSOUND

middelste knop 1 keer indrukken en dan het scrollwiel draaien.

of gewoon de “volgende” knop ingedrukt houden.

Bijdrager
    Macs

Hoe langer je draait zonder je duim te lossen, hoe sneller dat hij begint de scrollen.

Bijdrager
    Martijn1

Ok lijkt me een stuk fijner. Bedankt!

Bijdrager
    lowfi

Even zelf in de handleiding kijken was waarschijnlijk sneller geweest dan hier speciaal een topic voor aan te maken….

Zeik :mrgreen:

Bijdrager
    Martijn1
    ”lowfi”

Even zelf in de handleiding kijken was waarschijnlijk sneller geweest dan hier speciaal een topic voor aan te maken….

Zeik :mrgreen:

Even goed lezen had ook weer wat gezeik:| kunnen schelen… Mijn vraag ging over mp3spelers in het algemeen, en een Samsung mp3 speler in het bijzonder. Die laatste wilde ik – afhankelijk van de manier van spoelen in mp3’s – eventueel ruilen tegen een Ipod Nano – waar ik de handleiding dus nog niet van heb:x:lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.