5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

Hoe snel releases nieuwe films op iTunes Store movies

Vraag, hoe snel worden de films, die momenteel in biosopen worden gedraaid, gelanceerd op iTunes Stores als koop/huur films?
    Nu kun je ze vooruit bestellen maar er staat dan geen datum/periode bij.

Bijdrager
    Shmoo

Daar is geen peil op te trekken, dat is afhankelijk van de maatschappijen en investeerders. Ook het succes van de film zelf in de bios speelt een rol.

Sloppy films zijn vaak heel snel aanwezig, dan de films die groots zijn aangekondigd maar het niet gemaakt hebben en de echte WoW films komen vaak als laatste.

Bijdrager
    SvS

Oke thx. Vaag dus.

Gelukkig zie ik vrij veel titels die ook in netflix staan, maar eer bioscoopfilms daar komen…

Bijdrager
    Hyrax

Naar mijn mening duurt dat veel te lang… En dan vragen ze zich af waarom mensen (illegaal) downloaden :’)

Bijdrager
    SvS

Ik doe niet aan downloaden, maar zou wel enkele goede, nieuwste films in bezit willen hebben. En dan dacht ik even legaal te willen zijn ipv alleen afhankelijk te zijn van netflix waar je films niet offline kan opslaan (begrijpelijk). Als de films vrij snel zouden binnenkomen en dan ze nog legaal optioneel op je iPad te hebben staan zonder omslachtige converteer-omwegen, is het wel een mooie optie. Leuk voor de reizen.

Zijn er dan alternatieven? Wij kopen al tijden geen DVD/BluRay’s meer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.