19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    STEVEJ0BS

Hoe sluit je een Mighty Mouse aan op de nieuwe MacBook Pro?

Ik wil een Mighty Mouse aansluiten op de nieuwe MacBook Pro maar het draad is te kort aangezien de USBs aan de linkerkant zitten en ik rechthandig ben…

Bijdrager
    Lazy B

Staart afknippen, 2 batterijen erin en klaar is kees.

Bijdrager
    superluuk

draad is tekort omdat de usbs aan de rachterkant zitten en je ebnt rechts?!?!!?!?!?

en wat denk je zelf???? een firewire verlengkabel…

Bijdrager
    artimachead

Klinkt lullig, maar een verlengsnoer. Ook die bestaan voor USB.

Bijdrager
    Renzsz

denk dat ie linkshandig bedoelde ipv rechtshandig..

Er zijn usb-verlengkabels!

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Waar gaat het heen met Apple…

Een muis aansluiten wordt al ingewikkeld op deze manier.

Bijdrager
    jobz
    ”Cosmopolitan”

Ik wil een Mighty Mouse aansluiten op de nieuwe MacBook Pro maar het draad is te kort aangezien de USBs aan de linkerkant zitten en ik rechthandig ben…

Is de draad echt te kort?
    Bij de MacBook zit de usb ook links en komt de MM mooi uit naast de CD-sleuf (rechts).

en anders toch maar een Loigtech of een blauwgetande :bigsmile: MM zonder staart.

Moderator
    Night

Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad op problemen stuit. En ja, dan is die draad echt te kort (45 cm)

Vroeger kreeg je van Apple wel ‘ns USB verlengkabels bij je keyboard, zo’n mooie witte, maar tegenwoordig ook niet meer (gelukkig (want ik heb ‘m nodig voor m’n keyboard, omdat ie onder de computertafel door naar de iMac moet) zat ie er bij mij nog wel bij).

Ik zie geen andere oplossing dan er 1 bij een AppleStore te halen (of bij Apple zelf). Als je het probleem uitlegt, krijg je hem wellicht nog gratis ook!

Bijdrager
    G-Force
    ”jobz”
    ”Cosmopolitan”

Is de draad echt te kort?
    Bij de MacBook zit de usb ook links en komt de MM mooi uit naast de CD-sleuf (rechts).

Een MacBook Pro is breder dan de normale MacBook, dus de draad zal vast te kort zijn.

Bijdrager
    Sanjeev
    ”superluuk”

draad is tekort omdat de usbs aan de rachterkant zitten en je ebnt rechts?!?!!?!?!?

en wat denk je zelf???? een firewire verlengkabel…

Een firewire verlengkabel voor een usb device? :sealed:

Bijdrager
    sven-

Ik verbaas me werkelijk over het lage niveau van de posts in dit topic, op enkele (van bijv. G-Force) na.

Het is heel simpel. Bij elke USB muis (dus ook de bedrade Mighty Mouse) kun je het USB snoer zonder moeite verlengen, met een verlengkabeltje van een paar euro. In het geval van de TS is het wat onhandig dat de USB poort aan de linkerkant van het apparaat zit, maar zo is het nou eenmaal.

Ongelofelijk dat er dan toch oenen zijn die links en rechts door elkaar halen, evenals USB en FireWire.

Bijdrager
    boriskiss

Een tipje:

klik

Bijdrager
    artimachead

Ook lullig: met een draadloze muis hebt je geen verlengkabel nodig.

Bijdrager
    1984

Graag alleen reageren op de vraag van de TS, opmerking hoe dom iemand is verteld meer over diegene die dat post.
    :sotp:

Bijdrager
    superluuk

ja als in het eerste bericht rechts en rechts staat en dan nog eens een erg simpele vraag….

dan zeg ik sarcastisch firewire.. :)

[size=7:d957f05b5d]<Bewerkt door moderator, graag eerst lezen en dan reageren>[/size:d957f05b5d]

[size=9:d957f05b5d]Ik wil een Mighty Mouse aansluiten op de nieuwe MacBook Pro maar het draad is te kort aangezien de USBs aan de linkerkant zitten en ik rechthandig ben…[/size:d957f05b5d]

JA er stond eerst rechts en rechts…

Bijdrager
    jobz
    ”1984″

…opmerking hoe dom iemand is verteld meer over diegene die dat post….
    :sotp:

Dan mag een off-topic knipoog naar de “d-t”-fout zeker ook niet?;-)
    Ik moest er wel smakelijk om lachen… :lol:

sorry. :innocent:

Bijdrager
    iDuck

Ik kan me wel vinden in de TS. Een USB verlengsnoer nodig terwijl je misschien maar 10 cm tekort komt is gewoon niet alles. Kan me herinneren dat de Mighty Mouse met 2 verschillende lengtes staart werden verkocht, maar dat kan ik nu niet meer vinden in de Store. Een optie is om net als ik linkshandig te muizen:)

Bijdrager
    Hengheng

@jobz

En de interpunctie laat ook te wensen over.

Bijdrager
    R-Flow
    ”Night”

Vroeger kreeg je van Apple wel ‘ns USB verlengkabels bij je keyboard, zo’n mooie witte, maar tegenwoordig ook niet meer (gelukkig (want ik heb ‘m nodig voor m’n keyboard, omdat ie onder de computertafel door naar de iMac moet) zat ie er bij mij nog wel bij).

Als je een losse Keyboard koopt of een Mac Pro zit daar nog steeds een witte verlengkabel bij van Apple.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.