2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    sabine

hoe sluit ik mijn emac aan op tv

Ik heb het al getracht te vinden, maar ik kan de echte werkwijze niet echt vinden. Ik ben benieuwd hoe ik mijn emac aan mijn tv kan aansluiten. Wat ik daarvoor aan uitgangen, softwaren een kabeltjes nodig heb. Ik ben in het bezit van een emac 1ghz met os x 10.3.9

mocht mijn vraag toch echt heel makkelijk te vinden zijn geweest op het forum dan hoor ik dat graag.

Bijdrager
    Xserve

Video-uitvoermogelijkheden
    Wil je je werk aan anderen laten zien op een extern VGA-beeldscherm, een projector of een televisie? Geen probleem. De eMac is voorzien van een mini-VGA-uitvoerpoort die synchrone weergave ondersteunt. Daarop kun je een optionele Apple VGA-beeldschermadapter aansluiten. Je kunt je werk dus op een extern beeldscherm of via een projector laten zien. Dat is handig als je een presentatie moet geven in een klaslokaal. Verder biedt de eMac ondersteuning voor de uitvoer van S-video- en composite-videosignalen, zodat je je multimediaprojecten ook op een televisie kunt weergeven. Daarvoor hoef je alleen de televisie aan te sluiten op de video-uitvoerpoort met de optionele videoadapter van Apple, waarna je je televisieprimeur beleeft.

http://www.apple.com/benl/emac/graphics.html[/url]

duidelijk?

je hebt dus nodig: koop een S-Video/Composite-Video adapter en een Kabeltje TV-ADAPTER

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.