7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    LHJ

hoe scherm dimmen uit te schakelen bij gebruik googlemaps

Misschien over het hoofd gezien en al meerdere keren beantwoord; kon het antwoord
    echter nergens vinden (niet in handleiding; internet; iPhone instelling). Bij deze dus de vraag:

Is het mogelijk de scherm-dim-functie uit te zetten; deze gaat na 1 minuut uit, wat vrij
    vervelend is als de iPhone als navigatiemiddel word gebruikt in de auto :)

alvast bedankt!

Geblokkeerd
    Anoniem

Instellingen -> algemeen -> automatisch slot

Bijdrager
    LHJ

pfff oke .. bedankt .. t enige plekje waar ik niet heb gekeken :sealed:

Bijdrager
    wverveer

en is dit wellicht in te stellen dat dat automatisch bij navigatie en ipod wordt uitgeschakeld??

Overdag, als ik hem alleen gebruik voor bellen, is het automatische slot super, geen per ongeluk bellen meer, geen energie verbruik,

maar om nu iedere keer het slot er af te halen als ik in de auto stap en ook weer het slot er op te zetten als ik uit de auto stap…

Iedere keer als ik een nr op de ipod wil overslaan, en vervolgens de iphone activeren is ook wel lastig

Geblokkeerd
    Anoniem

Nummer skippen kan ook als je twee keer (snel) op home drukt. Je kunt hem trouwens toch ook met de hand op slot zetten als je wilt voorkomen dat je per ongeluk belt?

Bijdrager
    wverveer

2x home, zorgt er bij mij voor dat ik terug schiet naar mijn start scherm (home) hoe snel ik ook probeer…

Geblokkeerd
    Anoniem

Dan moet je even “toon iPod knoppen” aanzetten bij instellingen -> algemeen -> thuisknop.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.