15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Nautdeapplefan

Hoe schakel je gastgebruiker uit?

Hoi allemaal, ik ben hier nieuw, maar ondanks dat had ik een vraag: Weet iemand hoe je Gastgebruiker op een macbook white 2010 met Mac os x lion kan uitschakelen? ik was gisteren benieuwd wat dat inhield, dus heb ik het voor de gein even ingeschakeld, maar nu weet ik niet meer hoe je het moet uitschakelen, en bij inloggen zie ik geen minnetje meer staan. Dus, wie kan mij helpen?

Bijdrager
    JesseV

Welkom op het forum!
    En hier meteen je antwoord

Bijdrager
    AppleStef

Aanvulling: eerst wel het slotje openmaken.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Bedankt:) maar jesseV, ik kan niet zien wat je erbij hebt gedaan

Bijdrager
    Nautdeapplefan

o jongens, bedankt:) ik stond toen nog ingelogd op dat account,:) Bedankt voor de hulp

Bijdrager
    JesseV

Edit: laat maar

Bijdrager
    birdy

Ik krijg mijn gastgebruiker niet verwijderd. Het – teken blijft grijs ook nadat het hangslotje is geopend.

Bijdrager
    jantjuh14

Ik krijg mijn gastgebruiker niet verwijderd. Het – teken blijft grijs ook nadat het hangslotje is geopend.

Ik heb een soortgelijk probleem birdy! Na de update met iCloud staat er een gastgebruiker in mijn startscherm, terwijl gastgebruiker wel is uitgeschakeld in de instellingen. Zeer vreemd!

Wie o wie heeft een oplossing?

Bijdrager
    AppleStef

Dat komt door de functie ‘Find My Mac’.

Bijdrager
    xionix

Oké dit is voor mij ook een raadsel en heb er nog niks op gevonden.
    Mayb nog mensen met een suggestie? Btw @AppleStef heb find my mac uitstaan op mijn iMac en zelfs daar staat mijn gastgebruiker gewoon nog steeds aan als de mac eenmaal boot.
    Heb gastgebruiker gewoon in de instelling uitgeschakeld staan, echter kan ieder willekeurig persoon inloggen in de gastgebruiker en dat vind ik geen fijne gedachte al helemaal niet met mijn macbook.

Bijdrager
    Jupilerke13

als je hebt ingesteld dat je bij het inloggen een lijst met beschikbare gebruikers ziet, klopt het dat je gastgebruiker ziet. ik heb gastgebruiker uitstaan en zie deze toch in mijn startscherm wanneer ingesteld op uit. Echter wanneer ik in mijn startscherm erop klik, dan vraagt mijn macbook om te herstarten zodat hij gastaccount kan inschakelen ofzoiets.

btw, ik heb find my mac ook uitstaan.

Bijdrager
    HakanB
    Bijdrager
    Dedstok

Ok, maar nu het volgende..

“We raden het uitschakelen van deze functie zeker niet aan wanneer je gebruikt wilt maken van Find My Mac.”

Allemaal leuk en aardig, maar als mijn macbook gestolen zou worden, dan kunnen ze in feite er gewoon nog gebruik van maken met de gastaccount, toch?

Bijdrager
    iNicky

Ze kunnen ook gewoon OS X opnieuw installeren, dus dan maakt die gastaccount ook niks uit.

Inactief
    Anoniem

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.