6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ErnestM

Opgelost: Hoe schakel ik een extra display uit? (iDisplay issue)

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week iDisplay geinstalleerd. Ik ben echter helemaal niet tevreden over dit programma. Het zorgt ervoor dat m’n mac de hele tijd denkt dat er nog een display aan hangt. Heggie98 heeft dit probleem ook al eens gehad. Hij heeft het probleem kunnen oplossen door iDisplay te deinstalleren.

Ik heb vanavond iDisplay met Appzapper gedeinstalleerd en vervolgens m’n mac opnieuw gestart. Dit heeft echter geen effect gehad. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Hoe kan ik de extra VGA display uitschakelen?

Super bedankt alvast!

Bijdrager
    Stirf

:sealed: Mijn reactie was te voorbarig.

Bijdrager
    1984

? Hoe kan ik de extra VGA display uitschakelen?

Power Button

Bijdrager
    arri

ik gok dat iDisplay (ook) een kernel-extensie ge├»nstalleerd heeft, en dat je de iDisplay installer moet draaien om ├ęcht alles te de-installeren.

maar dat is dus een gok.

AppZapper?

Bijdrager
    ErnestM

Arri, dank je wel! Dat was de manier. Ik heb iDisplay opnieuw gedownload. Zodra ik die file unzipte, stond er ook een uninstall. Die heb ik gedraaid en nu is alles weer als vanouds. Thanks!

Moderator
    Strifer

AppZapper is een programma dat ‘alle’ bestanden van een bepaalde installatie weg zou halen als je daarvoor kiest. Ik heb er al vaker problemen mee gezien. Ik gebruik het zelf dan ook niet.

Handmatig verwijderen (en die pref en log bestandjes die overblijven zijn te verwaarlozen en maken je Mac niet langzamer) of een offici├źle deinstaller gebruiken is toch het beste.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.