6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Harley

Hoe regio app store forceren.

Heb bij de auto een apple music abbo gekregen indertijd.

App store naderhand op US gesprongen, kan dus veel apps niet meer binnenhalen.

Zeurt nu dat ik de apple music abbo eerst moet cancellen, dit is al gebeurt, maar loopt nog even door.

Chat van apple snapt het ook niet, en moet maar wachten tot de abbo op apple music verloopt.

Probleem is nu dat de watch na update van gisteren constant de melding geeft, en onbruikbaar is.

Dus hoe regio weer op NL zetten?  zie att’s

Bijdrager
    Harley

Gewacht op aanraden van apple tot de 21e waarbj de apple music abbo zou verlopen. Nog niks.

Bleek de gratis appletv+ abbo die ik bij de iphone pro had ontvangen. Deze gecanceld en kon gelijk weer de regio goed zetten.

Vervelende is, dat je het gratis jaar maar 1 keer kan aanzetten.

Bijdrager
    Shmoo

Tsja, dat leert je misschien af om met regio’s te klooien binnen dit soort platformen, alleen omdat je een bepaalde app of dienst wilt gebruiken die in jouw regio niet beschikbaar is of meer doet in een andere regio.

Bijdrager
    Harley

<p class=”cite”>Shmoo op 22 december 2019 om 10:45</p>
    Tsja, dat leert je misschien af om met regio’s te klooien binnen dit soort platformen, alleen omdat je een bepaalde app of dienst wilt gebruiken die in jouw regio niet beschikbaar is of meer doet in een andere regio.

Beter lezen

Bijdrager
    Shmoo

App store naderhand op US gesprongen

Dit soort platformen springen echt niet zomaar op een andere regio. Zelfs niet als je op vakantie in een ander land bent. Daar is heus wel over nagedacht. Als je van regio wisselt dan doe je dit altijd handmatig. Er is geen situatie te bedenken waar je een App Store opent en dan ineens springt zomaar de Amerikaanse versie van de store in beeld.

Wat je had moeten schrijven is. Ik heb ooit mijn regio aangepast in de Amerikaanse, en daarna niet goed opgelegd toen ik mijn gratis abonnement ging activeren. Dit is nu geactiveerd op mijn Amerikaanse regio waardoor ik niet terug kan switchen naar de Nederlandse zonder mijn gratis actie te laten vervallen. Dan zegt iedereen ineens. Oké, duidelijk en vrij logisch.

Bijdrager
    Harley

U bent grappig.

Waarom zou ik de regio aanpassen naar US? Geen behoefte aan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.