7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    D-Smiley

Hoe plaats ik foto’s van iPod weer terug in iPhoto?

Hallo,

Ik ben de hele tijd aan het zoeken en aan het uitvogelen hoe ik de foto’s die op mijn iPod staan weer terug kan zetten op iPhoto. Ik kan nergens iets vinden van hoe ik dat dan zou moeten doen.

Wie kan mij helpen, Ik heb nl er nog foto’s opstaan die ik graag wil bewaren. En ze staan alleen nog op mijn ipod dus hoe krijg ik ze weer op mijn macbook?

Alvast bedankt,

Moderator
    unSOUND

Gewoon in de map Photos op je iPod… staat ook in de help-sectie van iTunes…

Bijdrager
    vdhulst

Beste unSound,

Sorry , maar wat jij zegt dat klopt volgens mij niet.

Je kan alleen maar foto’s vanuit I-Photo naar je I-Pod kopieeren, maar niet van je I-pod naar je mac terug. Tuurlijk je kan als de I-Pod in je I-tunes zichtbaar is op het tabblad foto’s klikken, maar je ziet niet je foto’s op je i-pod. Je kan weliswaar bladeren door een andere map te kiezen en dan je i-pod te kiezen, maar de afbeeldingen zijn niet naar je harde schijf van je mac te kopieeren. Of heb ik iets over het hoofd gezien.

Ik bezit een I-Pod nano 8 gb en zou het wel gaaf vinden als ik deze ook als opslagmedium kan gebruiken en er rechtstreeks foto’s vanuit mijn digitale fotocamera op kan zetten en ze later over kan zetten via mijn i-Pod op mijn mac.

Helaas ben ik nog geen programmaatje tegengekomen die dat kan.

Dus als jij of iemand anders nog suggesties heeft, houd ik mij aanbevolen.

Weet iemand toevallig ook hoe ik foto’s rechtstreeks uit mijn canon ixus 500 naar mijn i-pod kan overzetten? Heb ik dan nog speciale kabels nodig?

Bijdrager
    jappo

Ja als je rechtreeks vanaf je camera wilt kopieren heb je een iPod camera connector nodig.

En het is iPod…
    geen i-pod
    onthoud dat:wink: :wink:

Moderator
    unSOUND
    ”vdhulst”

Sorry , maar wat jij zegt dat klopt volgens mij niet.

Als ik mijn iPod aansluit, en naar de map Photos ga, zie ik gewoon al mijn foto’s staan hoor… Heb je ze wel in volledige resolutie op gezet ? Anders heeft het sowieso weinig zin, want dan krijg je enkel de kleine iPod versies…

Bijdrager
    vdhulst

Je hebt gelijk, maar ik zocht in de I-Tunes folder bij de Ipod terwijl je de ipod op je bureaublad gewoon moet openklikken. Ik heb de ipod pas een week dus is het nog even puzzelen.

En ik heb een programmaatje podview gevonden, waarmee je alles kan terugslepen.

Ook handig.

Bedankt.

Bijdrager
    D-Smiley

Ik heb podview geprobeerd, maar daarmee kan ik de foto’s ook niet mee terugkrijgen in iphoto. Dat wat unsound schreef in het eerste antwoord lukt mij ook niet.

De foto’s blijven gewoon in de ipod staan. En met de mac kan ik ze nergens mee openen om ze te bekijken of over te zetten. ik kan ze dus alleen bekijken op de ipod zelf. Het moet toch niet zo moeilijk zijn?

Wie weet een oplossing die werkt? Of wat ik moet veranderen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.