5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Luud51

Hoe personen uit adresboek in mail krijgen?

Ik heb net personen van gmail in mijn adresboek gezet maar wil die personen ook graag in mijn mail adressen hebben.
    Hoe pak ik dat het beste/gemakkelijkste aan?
    Luud

Bijdrager
    Hansi2124

Op het moment dat je een mail gaat aanmaken en typt de eerste letters in van die persoon waar de mail naar toe gaat, herkent Mail de emailadressen uit je adresboek automatisch.

Probeer het maar eens uit.

Bijdrager
    Luud51

Beste Hansi,
    Als ik nu op mijn Mac een mail wil versturen komt hij met de melding:
    bold textGeef het wachtwoord voor de account “smtp.mac.com:Luud51′ op
    Wat nu?

Bijdrager
    Luud51

In het verleden heb ik een file gezien op mijn Win pc en daar stond het smtp,imap en dergelijke dingen in.
    Ik weet niet meer hoe ik die file opnieuw kan achterhalen of hoe hij heten. Of wat de naam daarvan is.
    Misschien weet jij wat de naam daarvan is en waar ik die kan vinden? Hij stond op mijn eigen pc

Luud

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Luud51 op 04 februari 2012

Geef het wachtwoord voor de account “smtp.mac.com:Luud51\’ op

Wat nu?Het wachtwoord van je mailaccount intypen, en aangeven dat de computer dat moet onthouden.

De makkelijkste manier om de juiste instellingen (behalve dan het wachtwoord) van een mailaccount te achterhalen is om op je oude computer de mailer te openen en dan in de voorkeuren/instellingen/opties daarvan te kijken bij de accounts; neem wat daar staat over in de accountinstellingen in Mail. Zoals ik al zei kom je op die manier alleen niet aan het benodigde wachtwoord — ik vermoed dat je dat zult kunnen vinden in het papierwerk dat je van je internetprovider gekregen hebt toen je je abonnement afsloot.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.