4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Lifelogger

Hoe oude e-mail contacten verwijderen?

Hallo,

Ik zit momenteel met een probleem. Mijn oude 3gs heb ik aan mijn vrouw gegeven, sinds ik de iPhone 4 heb. Voor ik haar sim er in gestopt heb, heb ik netjes alles geweest: contacten, mail, etc.

Nu blijf ik alleen het probleem houden dat al mijn oude contacten in mail wel zichtbaar blijven, terwijl ze niet meer in de contact lijst staan. Ik krijg ze er ook met geen mogelijkheid uit.

Weet iemand hoe ik oude mail contacten kan verwijderen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    michelvdb

De accounts in de oude Mail moeten ook verwijderd worden.

Bijdrager
    Lifelogger

De accounts heb ik ook weg gegooid. Heb zelfs de telefoon gerest en alles weg laten gooien, maar geen succes.

Heb wel iets gevonden op het web. Blijkbaar blijft er een sqllite database achter op de telefoon waarin alle oude mail adressen bewaard blijven. Die blijven dan terug komen als je een mail adres begint in te typen. Door die database leeg te maken (heb je een jailbreak voor nodig) kun je dat laatste beetje, dat Apple verzuimd weg te gooien als je je telefoon reset, leeg maken.

Bijdrager
    Lifelogger

Kan mijn reactie niet bewerken, dus dan maar een extra bericht.

De link naar de oplossing voor als iemand anders het ooit eens nodig heeft: http://www.everythingicafe.com/forum/iphone-software/how-do-i-delete-the-email-address-which-show-up-when-composing-a-message-18939-2.html

Staat overigens niet bij dat je wel even je telefoon moet rebooten, nadat je de database tabel ABRecent geleegd hebt. Dan zijn de adressen uit de suggestie echt weg.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.