6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    leopard

Hoe Office 11 installeren op MacBook Air zonder cd-rom?

Binnen enkele maanden wil ik het kleinste model van MacBook Air aankopen, namelijk werk ik ook nog met Office 11 met cd-rom.

Hoe kan ik dan Office 11 op mijn MacBook Air installeren, Er zit geen cd-rom in en heb wel een licentie voor gebruik van 3 toestellen.
    Kan ik dan soms de probeer versie downloaden en dan als deze verloopt mijn licentie inbrengen als dit de mogelijkheid geeft.

Page, keynote, numbers koop ik zo en zo uit de App Store.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Aangezien je nu waarschijnlijk nog een computer met optische schijfeenheid hebt, kun je een paar dingen doen. Eentje ervan is een schijfkopie maken van de CD-ROM en die (via een netwerkverbinding, USB-stick, o.i.d.) overzetten op de nieuwe MacBook; van die schijfkopie zou je dan moeten kunnen installeren. Een andere mogelijkheid is om op je huidige Mac CD- of DVD-deling aan te zetten (in Systeemvoorkeuren → Delen) zodat je vanaf de MacBook de DVD-speler van je oude computer kunt bereiken; daar de CD-ROM in en installeren maar.

Oh, en bedoel je met “zo en zo”: “sowieso“?:)

Bijdrager
    JeroenXC

Heb ik met Photoshop Elements 11 ook gedaan.
    Boxed versie gekocht, maar geen cd rom speler in de Mac mini.
    Trial versie van de Adobe site gedownload en daarna de licentiecode van de CD rom ingevoerd.

Bijdrager
    louke1968
    Bijdrager
    leopard

Kan dit dan ook zo gebeuren voor de iWork’s 11 als je de licentie code van de cd-rom in bezit heb via de site van Apple om? en voor iLife?

Bijdrager
    jopie213

Voor iWorks in elk geval wel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.