4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Walkingfingers

hoe nut van inlogonderdelen(systeemvoorkeuren) beoordelen?

bij inlogonderdelen staan zowel progjes als niet-progjes cq ‘onbekend’
    hoe kun je beoordelen of deze onderdelen zinvol zijn cq verwijderd kunnen worden?

bv;
    SymSecondaryLaunch
    of
    LCCDeamon

mij een raadsel wat hier het nut van is

Bijdrager
    Starbuck

Je hebt vast een logitech muisje aan je mac hangen, dit is een filetje dat door Logitech wordt geinstalleerd. Ik heb het op mijn systeem verwijderd en de muis werkt prima.
    Wat ik wel vreemd vindt, indien je de logitech software installeerd, gaat je muis sneller over het scherm dmv de multiplier… maar,
    deinstalleer je de software en laat je os x je muis herkennen dan is je scrollwieltje vele malen sneller dan dat je max. kunt instellen in de logitech software. Heel vreemd, is er een manier om van 2 kanten te profiteren, lekker snel scrollen en lekker snel over het scherm???

Bijdrager
    mr.greenish

Nou ik denk dat het komt door dat je bij logitech panel in je voorkeuren de snelheid kan instellen vor je scroll. Dus als je die verwijdert dan gaat die instelling ook weg en gebruikt alleen de standart.

Ik weet niet welk muis je gebruik maar het heeft veel voordelen die panel van logitech, zeker als je meer dan 2 knopen hebt.

Groet,

Bijdrager
    macpro

De SymSecondaryLaunch hoort bij Norton Anti Virus.
    Wordt gebruikt om te controleren op updates.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.