22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    aspers

Hoe nu YouTube bekijken op IPad met iOS6?

Ik heb ios 6 op de ipad staan, en opeens is youtube bekijken een behoorlijk lastige taak.

Dat apple de youtube app eruit heeft gehaald wist ik. Dus ik ging maar eens naar de youtube site. Daar krijg ik nu steeds de melding dat ik een recentere versie van Flash nodig heb. Uhmmmmm… Halloooooo…. Ik zit op een ipad!

Ik had een video die ik in de facebook app prima kon bekijken, toegevoegd aan mijn ‘later bekijken’ lijst. Maar kon deze via de site dus niet bekijken. Is er goede alternatieve app, of een andere oplossing?

Thx!

Bijdrager
    TheBigZ

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic heeft niets te maken met de hardware van de iPad, maar wel met een iOS app. Daarom verplaatst naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    belfortmac

De ipad app van youtube is ook nog niet uit , even wachten dus nog.
    Hij is er wel al voor de iphone.
    Zoek maar even in de app store op je ipad en je zult het zien.

Bijdrager
    pim939

werkt google niet aan een nieuwe youtube app voor de ipad? voor de iphone is hij al wel uit.

Bijdrager
    thomth

gewoon naar youtube.com gaan

werkt gewoon bij mij

Bijdrager
    belfortmac

Bijdrager
    belfortmac

@thomth. dat kan ook natuurlijk.

Bijdrager
    aspers

@tomth, uhmmm… Nee, dat zeg ik… Youtube.com Dat werkt dus niet onder ios 6

Bijdrager
    BasiX

Surf eens naar http://m.youtube.com in plaats van http://youtube.com, dat scheelt al een hoop.

Bijdrager
    SunKeeper

Gewoon de iPhone-app op je iPad gebruiken?

Binnenkort zal er inderdaad wel een officiële iPad-versie verschijnen. Anders wacht je nog maar even met de upgrade.

iOS 6 is er momenteel ook nog niet, dus eigenlijk zou je pas komende woensdag reden tot klagen hebben.:wink:

Bijdrager
    belfortmac

@sunkeeper ik denk dat ie het nog niet goed begrijpt.

Bijdrager
    Shmoo

We’re working on an optimized version of the YouTube app for iPad in the coming months, and stay tuned for more details.

http://youtube-global.blogspot.nl/2012/09/introducing-new-youtube-app-for-your.html

Bijdrager
    aspers

@daalhofmac

Sorry hoor, maar ik ben niet helemaal achterlijk. Een beetje meer respect kan geen kwaad!

Nee, ios 6 is nog niet uit. Maar de versie die ik hierop heb staan zou gelijk zijn aan de versie die woensdag komt.

Bijdrager
    JBStudio
    aspers op 17 september 2012

Nee, ios 6 is nog niet uit. Maar de versie die ik hierop heb staan zou gelijk zijn aan de versie die woensdag komt.

Nee inderdaad niet achterlijk…..;-)

Bijdrager
    belfortmac

@aspers, dat je achterlijk bent hoor je mij ook niet zeggen.
    Maar je moet wel begrijpen dat de meeste mensen ios 5 hebben en moeten wachten tot woensdag op ios 6 dus ook geen weet en dus ook geen oplossing voor jouw probleem hebben.

Bijdrager
    Hansi2124

En als jij iOS 6 al binnen hebt, zal je die wel hebben gedownload via de officiële weg en lijkt het mij beter om in het Apple developer discussieforum deze vraag te stellen. Daar heb je meer kans op antwoord….

Bijdrager
    pippen2

En nu? Inmiddels heeft iedereen iOS6, maar nog steeds geen YouTube app. Bij de mobiele webversie kan je de video niet fatsoenlijk fullscreen maken en naar airplay gaan werkt al helemaal niet (alleen via mirroring, maar dat is niet een ideale manier).

Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    pippen2

Die is alleen voor de iPhone. En daarin werkt Airplay ook niet.

Bijdrager
    100percentme

Via Photo Browser (iPhone en iPad app) kun je wel flash films bekijken. Dus ook via de niet mobiele site van youtube

Bijdrager
    Akoni

Momenteel is de gouden tip download Jasmine vanuit de app store, een prima vervanger van de standaard player in ios 5.
    Speelt gewoon in full screen, je kunt inloggen op eigen account en heeft een prima gebruikers interface.
    Over de iPad player van Google voor iPad, is alleen tzt gezegd en daarmee kunnen we het voor onbepaalde tijd mee doen.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.