9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Ro_Datsun

Hoe moet ik mijn iPhone 4s activeren bij Vodafone?

Vanmiddag heb ik een iPhone 4s opgehaald. Ik heb hem via iCloud geactiveerd. Ik heb echter ‘geen service’. Ik kan alleen wifi gebruiken. Moet ik iets bij Vodafone doen of op de iPhone? Mijn oude telefoon met oude simkaart heeft nu ondertussen ook geen verbinding meer..

Bijdrager
    juwlez

hmm.. bel even klantenservice.. miss heeft die medewerker het simkaart nr verkeerd ingevoerd…

1201 (0,45 cent p/g)

Bijdrager
    Ro_Datsun

Ik heb twee simkaarten.. Ook een nieuwe voor mijn eigen telefoon.. beide werken niet:(

Bijdrager
    jackbos

Wellicht helpt dit:
    De iPhone 4s met de nieuwe sim-kaart (na activering) al eens helemaal uitgezet en weer aangezet? Hierdoor meldt de (geactiveerde) sim-kaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Bijdrager
    Ro_Datsun

Klantenservice gebeld.. Ik had mijn oude telefoon niet uit staan toen de nieuwe werd geactiveerd. Mijn oude heeft zich daarna weer geactiveerd.. Moest hem tien minuten uitzetten, hebben ze hem voor me geactiveerd.. Ik kreeg 200 gratis belminuten voor het ongemak:) Dus alles werkt!:lol:

Bijdrager
    jackbos

Veel plezier met je nieuwe iPhone 4s!
    De groeten aan Siri!
    :-)

Bijdrager
    Ro_Datsun

Haha thanks!

Siri werkt volgens mij alleen als je de taal op Engels zet..

Bijdrager
    juwlez

hey, das een mooie vergoeding!

btw; Welkom bij Vodafone

Bijdrager
    Ro_Datsun

Dankje.. Ik zit eigenlijk al 12 jaar bij Vodafone.. Nouja toen nog Libertel:lol: Ik ben trouw..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.