8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

hoe moet ik een gif animatie als avatar gebruiken?

hallo OMT’ers,

ik denk dat de titel aardig duidelijk is, ik zie een aantal leden die een animatie als avatar hebben.
    ik heb zelf al een gif animatie gemaakt, maar als ik hem upload word het een ‘stilstaand’ plaatje.

wat doe ik verkeerd?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik weet het niet zeker, maar ik houd het voor mogelijk dat het forum zo ingesteld is dat het van geanimeerde GIF’s die geüpload worden, alleen het eerste plaatje weergeeft? Als dat inderdaad zo is, is de kans groot dat de plaatjes van degenen die wel een bewegende afbeelding hebben () er al opstonden voordat OMT op de huidige forumsoftware overschakelde, waardoor die waarschijnlijk door de mazen van het net geglipt zijn.

Maar zoals ik al aangaf: het bovenstaande is speculatie.

Bijdrager
    JesseV

Het was altijd zo dat het mocht, zolang je plaatje niet groter was dan 48×48 pixels…

Edit: Is nog steeds zo…

Bijdrager
    Yggdrasil

@ JesseV

Vreemd, in het forumoverzicht beweegt je avatar. Hier in het topic staat-ie stil.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mijn avatar is 48×48, 23KB groot. Probeer dat eens..

Inactief
    Anoniem

oke, ga ik proberen, bedankt!

Geblokkeerd
    Anoniem

@Jakko Westerbeke, Als je met “huidige forumsoftware” OMT met het huidige uiterlijk bedoelt (en dus niet een zeer recente update) dan klopt je theorie niet aangezien mijn avatar nog niet zo oud is..

Inactief
    Anoniem

okee….

heel apart, ik heb de gif animatie 3 dagen geleden geupload en sinds vandaag doen hij het pas, maar het heeft dus uiteindelijk wel gewerkt!

bedank allemaal

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.