8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

hoe mobileme icoontje wegkrijgen uit menubalk

Hoe krijg ik het Mobileme synchronisatie icoontje weg uit de menubalk, aangezien ik er niet eens een abonnement op heb? Ik heb hiervoor al in systeemvoorkeuren gekeken, maar kom geen optie tegen om dit aan of uit te vinken.

Bijdrager
    Nielsvr

Systeemvoorkeuren -> MobileMe -> Synchronisatie -> Toon status in menubalk….

Bijdrager
    Cybershooter

ja, daar heb ik al gekeken, maar het enige dat ik onder deze optie te zien krijg, is een aanmeldscherm voor mobileme om in te loggen. Aangezien ik nog nooit een abonnement voor Mobileme heb afgesloten, blijf ik in dit scherm hangen en krijg ik de rest van de opties om dit icoontje uit de menubalk te halen niet te zien. Ik vroeg me dus af hoe ik het nu anders weg kan krijgen.

Bijdrager
    Ben271185

Wegslepen uit de balk.

Bijdrager
    arnout

Hoe is dat icoontje in je menubalk gekomen?
    Het is inderdaad niet via systeemvoorkeuren uit te vinken, maar ook niet aan te vinken…dus hoe heb je dit voormekaar gekregen? Dat zal dan waarschijnlijk ook gelijk je vraag beantwoorden hoe het weer verwijderd moet worden.

Bijdrager
    Cybershooter

tja, dat is eigenlijk zo gekomen, ik had toen ik mijn Macbook pro kocht mezelf aangemeld voor een trial voor wat toen nog heette .Mac. Ik heb er eigenlijk na een week na aanmelding niet meer naar omgekeken. UIteindelijk werd .Mac, Mobileme. Vervolgens is bij een 1 of andere update dat menubalkicoontje erin gekomen. Het probleem alleen is, dat ik mijn wachtwoord van mijn aanmelding van destijds meer weet, dus ik kom daardoor niet meer verder.

Bijdrager
    Gates

– cmd-toets ingedrukt houden en vervolgens klikken op het icoontje. Cmd-toets en Muisklik ingedrukt houden en vervolgens het icoontje uit de menubalk slepen.
    of
    – ga naar Programma’s > iSync > Voorkeuren > vinkje verwijderen bij ‘toon icoontje ofzoiets’

Bijdrager
    Cybershooter

he, bedankt voor de tip. Het icoontje heb ik met cmd toets ingedrukt te houden kunnen verwijderen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.