7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacTS

Hoe meerdere films in Handbrake (Opgelost)

Ik wil een 7-tal films (AVI) converteren naar MP4 via Handbrake. Dit gaat zonder probleem als ik dit een voor een doe, maar het lukt mij niet om ze allemaal in een rij te zetten en automatisch achter elkaar om te zetten. Iemand hier bekend mee?

Bijdrager
    KarelWillem

Toevoegen gaat helaas nog steeds altijd één voor één.

Na de eerste film voeg je de overige toe met Ad to Queue.

Daarna hoef je maar één keer op start te drukken en worden ze allemaal geconverteerd.

Bijdrager
    MacTS

Dat dacht ik dus ook, maar als ik op Add to cue klik vervangt het toegevoegde bestand de eerste (althans zo lijkt het). Ik zal het vanmiddag nog eens proberen.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Open het queue-venster, dan zie je dat ze daarin komen te staan. Wanneer je Handbrake dan z’n ding laat doen zal het alles in de wachtrij converteren.

Inactief
    Anoniem

Ik wil een 7-tal films (AVI) converteren naar MP4 via Handbrake. Dit gaat zonder probleem als ik dit een voor een doe, maar het lukt mij niet om ze allemaal in een rij te zetten en automatisch achter elkaar om te zetten. Iemand hier bekend mee?

Eerst folder met al je films toevoegen en dan naar: File > Add All Titles To Queue.

Bijdrager
    MacTS

De methode van jv65 heeft gewerkt. Maar ik had wel al een werkbare manier gevonden door eerst met Source een film te kiezen en daarna te klikken op Add to Queue. En dat voor elke film. Maar een map werkt sneller uiteraard. Opgelost dus en allen bedankt.

Bijdrager
    BoniMacX

dank zij dit geweldige programma is handbrake verleden tijd voor mij: https://itunes.apple.com/be/app/videoconverterpro/id423291890?l=nl&mt=12
    gewoonweg drag en drop…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.