7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

hoe mappen van copilot naar telefoon zetten

Ik heb een HTC telefoon (desire) ik heb het programma Copilot een navigatieprogramma, Hoe krijg ik de maps naar mijn telefoon? Er schijnt alleen een programma voor windows te zijn.

Bijdrager
    Planet X

Nou, sd card eruit en in de mac stoppen, kaarten overzetten en sd kaart weer in je telefoon doen. Simpeler kan het toch niet ?

Bijdrager
    bonestaak

ik kan die mappen wel naar mijn sd kaart zenden, zo zet ik normaal de aps er ook op maar hoe worden ze aan het programma gekoppeld?
    Als ik de mappen naar de hoofddirectory zet en dan copilot start, volgens mij vind hij dan niet direct de kaarten, of zie ik dat verkeerd?

Bijdrager
    Planet X

Als het goed is staat in de root van de SD kaart een map Copilot. In deze map zul je ook de maps directory vinden. In deze map zou je dan de maps moeten kopieren of overschrijven.
    Maar als jij er zo niet uitkomt waarom ga je dan niet gewoon in Copilot de nieuwe maps downloaden?
    Soms is kopen toch makkelijker hé?

Bijdrager
    bonestaak

Nee dus, ik heb hem op DVD gekocht met de benelux mappen en ik heb juist voor deze optie gekozen omdat mijn provider mij echt niet 2 gb laat downloaden op mijn telefoon, daarbij heb ik in mijn wijk helemaal geen umts dus dat zou dagen duren. Ik had ook gevraagd of ik deze gewoon bij een Mac kan gebruiken, ja hoor geen probleem. Wel een probleem dus.

Bijdrager
    KarelWillem

Helaas staan die kaarten vaak gecodeerd, beveiligd en/of ingepakt op DVD.
    En is installatie alleen mogelijk met bijbehorend programma.

Zomaar overslepen werkt zelden of nooit.

Bijdrager
    bonestaak

Ik heb al een mail gestuurd naar de leverancier.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.