6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Yuna

Hoe makkelijk switchen van taal toetsenbord?

Ik vroeg me af of er geen makkelijkere manier is om tussen invoertalen te switchen. Ik gebruik nu veel Koreaans en Nederlands in een zin en dan is het irritant om steeds met de muis naar het vlaggetje te gaan om de invoertaal aan te passen.

Ik heb ergens gelezen dat het met command+spacebar kan of command+alt+spacebar maar dat werkt niet of ik zie spotlight.
    Weet iemand welke toetsen combinatie ik moet gebruiken in Mavericks of kan het sowieso niet makkelijker?

Bijdrager
    Shmoo

Kijk hier eens naar..

Er is schijnbaar een special combinatie voor gemaakt alleen komt deze bij mij in conflict met iets anders – je kunt natuurlijk zelf handmatig daar een eigen commando aan toevoegen door rechts op de naam van het commando to dubbelklikken.

Bijdrager
    Yuna

Aha dus ik moest die nog aanzetten. Ik heb nu een combinatie voor spotlight en een combinatie voor invoertaal, spotlight gebruik ik zelden tot nooit dus die heeft geen 2 sneltoetsen nodig. Bedankt.

Bijdrager
    Shmoo

Even op dit topic meeliften…

Mijn vraag, wat was ook alweer de combi. op die speciale Apple Emoticons te tonen, een paar weken geleden heeft iemand die hier getoond en dat werkte prima maar ik ben hem weer vergeten.

Bijdrager
    Nautdeapplefan

@Shmoo Je kan de emoticon short gebruiken door: Ctrl+cmd+Spatie.

Bijdrager
    Shmoo

Thanks dat was hem..(y)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.