5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    dame.blanche

hoe mailadres aan appleID toekennen?

edit: aangepaste titel

Mijn trial van .mac is blijkbaar net een paar dagen geleden verlopen. Maar nu heb ik 15 minuten geleden via iPhoto een kalender besteld met m’n .mac.com-mailadres. Dat werkte allemaal perfect. Toen ik die mail even wou checken of het zeker is gelukt, kreeg ik geen toegang meer…

Hoe kan ik nu mijn order volgen?
    Ik heb zelfs geen nummer en/of gegevens van dat order…
    Ik dacht dat ik na de trial zowiezo dat .mac.com-mailadres kon blijven gebruiken…

Aangepaste vraag: hoe moet ik m’n “gewoon” e-mailadres aan m’n appleID toekennen zodat ik gewoon m’n order kan volgen?

Bijdrager
    gipsman

De kalender zal wel geen probleem zijn, als je vooraf betaald hebt.
    Blijkbaar kun je een vervallen account wel omzetten in een email-only account, maar dan moet iemand met een ‘full membership’ (een betalende account van €99) jou in zijn/haar account ‘opnemen’of iets dergelijks.
    Het ziet er vrij ingewikkeld uit.
    Op de loginpagina van .Mac is een Helptab waarin het uitgelegd wordt (in English,ja):

http://www.mac.com/WebObjects/Welcome.woa/wa/login?aff=consumer&cty=US&lang=en

Bijdrager
    dame.blanche

Ondertussen ben ik er inderdaad al achter via dit draadje dat dat niet lukt… Maar hoe kan ik dan ooit nog andere dingen bestellen als ik geen .mac.com heb? En hoe kan ik dan een order volgen?

Ik kan niet geloven dat je een volwaardig .mac.com-adres moet hebben om dingen te bestellen…

Bijdrager
    Yaris

Om iets te bestellen hoef je enkel maar een (gratis) account te hebben bij de Apple Store.

Bijdrager
    dame.blanche

Yee, het is laat… Heb het gevonden! Thanks!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.