7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Beno8

Hoe @mac.com account aanpassen naar nieuw @mac.com?

Graag zou ik mijn member account aanpassen van .mac
    Ik zou een nieuw macadres willen waar mijn bedrijfsnaam in voorkomt,
    maar op mijn huidig .mac account staat men website en bestanden.
    Kan ik dit aanpassen?

Bijdrager
    Turbanus

Dat zal niet gaan vrees ik. Waarom neem je niet een eigen domein met je bedrijfsnaam? Dat is toch veel professioneler…..

Bijdrager
    macqintosh

Inderdaad, ik vind bedrijven waarbij een emailadres staat van een provider altijd zo knullig en onprofessioneel staan.

Bijvoorbeeld:

Koeriersbedrijf Haas:
    [email protected] is veel beter dan [email protected] of [email protected]

Bijdrager
    ivan92
    ”macquarius”

Inderdaad, ik vind bedrijven waarbij een emailadres staat van een provider altijd zo knullig en onprofessioneel staan.

Bijvoorbeeld:

Koeriersbedrijf Haas:
    [email protected] is veel beter dan [email protected] of [email protected]

helemaal mee eens, en het kan over het algemeen nog goedkoper ook:D

Bijdrager
    gipsman

Niet mee eens!
    Een .macadres is professioneel en exclusief.
    Het betekent dat je weet waar je mee bezig bent en dat je er wat centen voor over hebt.
    Ziezo!

Bijdrager
    jumper

Maak dan gewoon een alias aan. Ik heb het ook zo gedaan.

Bijdrager
    djdnl
    ”johannes”

Niet mee eens!
    Een .macadres is professioneel en exclusief.
    Het betekent dat je weet waar je mee bezig bent en dat je er wat centen voor over hebt.
    Ziezo!

niet met jou eens Ziezo,

dan is een hotmail adres dus eigenlijk ook exclusief? Die van mij heeft ook niemand.

En een .mac adres aanschaffen is geen wiskunde, dus je hoeft niet persee te weten waar je mee bezig bent. Qua centen is het ook niet vanzelfspreken dat eenieder aan de @mac.com kan zien dat je er veel geld voor hebt betaald.

.mac is goed voor formeel/informeel persoonlijk e-mail verkeer en de overige opties van .mac zijn natuurlijk ook voor bepaalde personen handig.

Ik denk dat het een minimum is voor een bedrijf(je) dat ze een internet adres hebben. Iets van 20 euro pj. en je hebt al een domeinnaam. En als je je naam bij een merkenregistratie bureau opgegeven hebt, regelen hun dat ook vaak nog.

Nog een vb. wat hierboven al gedaan is,

[email protected] of [email protected]? Ik denk dat het laatste er het beste uitziet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.