8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    christiaan656

hoe macbook pro 15 inch retina laten donwloaden via utorrentz met scherm dicht?

hallo,

Ik heb een macbook pro en download regelmatig films in HD kwaliteit, en aan gezien dit soms lang kan duren. Wil ik mijn macbook dicht klappen en door laten downloaden, maar als ik bijvoorbeeld na 2 uur weer kijk is hij er ergens mee gestopt!

mijn vraag is: hoe kan ik mijn macbook laten blijven downloaden via uTorrent met scherm gesloten?

Alvast bedankt;)

Bijdrager
    tomc

Lukt niet je macbook gaat in slaapstand als je hem sluit dan stoppen alle downloads.

Bijdrager
    christiaan656

Oke dankjewel!

Maar hoe kan het dan dat ie wel een tijdje door blijft gaan met downloaden? dan zou je toch denken dat het ook wel langer kan?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Probeer Caffeine eens.

Bijdrager
    christiaan656

oke dankjewel! ga het proberen.

Bijdrager
    BoniMacX

wel erg zonde om een MBP retina als regelmatig film downloadstation in te zetten. Koop een instapper NAS en laat die het werk doen zou ik zeggen.

Bijdrager
    computer space

Nog goedkoper, ik neem aan dat je een externe HD hebt, die MBP zit immers zo vol: een Raspberry Pi. 35€ en die Torrent de hele nacht door met een verbruik van 2-3 watt.
    Heb je meteen een fatsoenlijke mediaspeler met FullHD support op 24p die met iPhone te bedienen is.

Bijdrager
    christiaan656
    BoniMacX op 27 maart 2014

wel erg zonde om een MBP retina als regelmatig film downloadstation in te zetten. Koop een instapper NAS en laat die het werk doen zou ik zeggen.

hoezo zou het zonde zijn om dat te doen op je MBP? gebruik hem ook niet 24/7 om te downloaden alleen af en toe filmpje kan geen kwaad, uurtje bezig.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.