4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    bonestaak

Hoe maak ik voor de mac een instagram account aan?

Omdat ik een discussie op instagram wil volgen moet ik een instagram account hebben. Via veel omzwervingen heb ik volgens de gegevens eindelijk zowel visual grub kunnen downloaden. op het scherm dat ik dan krijg vragen ze dan natuurlijk om het account, ja die heb ik natuurlijk niet maar het programma geeft aan dat ik via een link instagram kan ophalen (vreemde is dat zowel visual grub als instagram nooit kan vinden als je gewoon Itunes opstart en dan naar zowel visual grub danwel instagram op zoek gaat). In het scherm van de app store staat het icoon van instagram met daarbij gedownload. Als ik naar de lijst van apps gaat staat deze er ook netjes bij. Echter Instagram is dus voor de Ipad, en daar staat hij dus NIET! bij. Weliswaar zal het ook op de Ipad 1 niet werken maar hij moet er toch eerst via de Mac opgezet worden net zoals de andere apps. Daarna kan je pas bij de mac store van je Ipad opnieuw het programma ophalen in een oudere versie.

Bijdrager
    Milan_Dolk

Enigste wat ik kan bedenken is via parallels android runnen en instagram downloaden.

Je kan wel proberen via de gebruikersagent instagram laten denken dat je een iDevice hebt, maar het moet via een app store.

Best raar dat ze dat vereisen, je hebt vaak genoeg gevallen dat je instagram moet gebruiken zonder toegang tot iDevice te hebben.

Bijdrager
    Niels

Instagram.com > aanmelden > aanmelden met Facebook

Bijdrager
    bonestaak

Tja, moet ik weer een facebook account hebben, niet dus maar goed ik heb nu wel instagram op mijn ipad1 staan maar uiteindelijk kwam ik toch niet meer bij die discussie dus alles is voor niets geweest.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.