20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    iTorioko

Hoe maak ik gebruik van de US Store??

Hi people,

Ik kwam er achter ( wist ik dus nog niet ) dat je bij de US store van iTunes VEEEEEL TV-Shows kan downloaden. Waaronder Prison Break etc…

Maar zodra ik die wil downloaden geeft iTunes aan dat ik echt gebruik MOET maken van de “Dutch Store”

Kan ik dit omzeilen??

Alvast bedankt!

Bijdrager
    error

Je moet aan iTunes Store Gift Cards zien te komen. Te koop in de Apple Stores in de US. Stuur een persoonlijk bericht naar gebruiker Turbanus van dit forum… volgens mij kan hij je verder helpen zonder dat je naar de US moet vliegen.

Ik koop met regelmaat in de US iTunes Store.

Bijdrager
    Turbanus

Of mailen naar [email protected] er zijn er inmiddels al wel zo’n 250 die zo’n account via mij hebben gekregen. Tegenswoordig is het weer aardig druk door de filmpjes….:wink:

Bijdrager
    iTorioko

Je hebt een PBtje :D

Bijdrager
    heavyweight

Sorry maar waarom zou je voor prison break betalen?

ff googlen naar wat torrents en je bent blij… :innocent:

Bijdrager
    iTorioko

Tsja, kan ik je net zo goed vragen waarom iemand voor iTunes zou betalen ( de muziek downloaden ) als je ze ook “gratis” kan vinden op het web….. Right?

Bijdrager
    Turbanus
    ”heavyweight”

Sorry maar waarom zou je voor prison break betalen?

ff googlen naar wat torrents en je bent blij… :innocent:

Hier geen illegale praktijken!

Bijdrager
    QuikCyborg

Misschien een beetje domme vraag maar hoe kan je naar de Amerikanes iTunes Store Omschakelen ?:?

Inactief
    Anoniem

In de iTunes Store helemaal naar beneden scrollen en vervolgens My store veranderen in die van de Verenigde Staten.

Bijdrager
    Turbanus

Door mij te mailen dus……:wink:

Bijdrager
    QuikCyborg

TNX voor de snelle reactie (Dat ik dit niet gezien heb)

Bijdrager
    cool1

Hoe werkt dat zo’n iTunes Store Gift Card?

Bijdrager
    QuikCyborg

Om het snel uitteleggen kan je zo’n kaart kopen van 25 euro. En daar staat een code op en die code typ je in in de iTunes Store en dan krijg je 25 euro op je account en kan je daarvan muziek of iets anders kopen in de iTunes Store. Zonder dat je je Credit card nodig heb !

Bijdrager
    Lexis

hoe koop je zo’n kaart van 25 euro zonder je creditcard?:evil:

Bijdrager
    QuikCyborg

In de Winkel met Cash Geld !! :D

Bijdrager
    Turbanus

Ze kosten trouwens €15,50 en daarvoor krijg je $15.00 startaccount.

Inactief
    Anoniem

En typ er ook maar meteen bij wat er allemaal moet gebeuren voordat je die kaarten in je bezit hebt, anders krijgen we weer die onzin van “een Euro is veel meer waard dan een US$”.:?

Bijdrager
    Turbanus

Hahaha…. mijn maatje rijdt naar een “store” en koopt handmatig de kraskaarten, die hij dus ook moet krassen thuis. Daarna pakt hij zijn loep (want ze hebben werkelijk een verschrikkelijk slecht lettertype hiervoor gekozen) en mailt hij ze door en ik heb ze op voorraad staan…..:wink:

Inactief
    Anoniem

En de benzine om naar de winkel te rijden is vandaag de dag ook niet meer gratis.:wink:

Bijdrager
    Turbanus

Ach… hij strijkt net als ik over zijn gebruikershart…….

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.