7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Rholerio

Hoe maak ik een Minecaft server?

Beste Apple fans,

Ik wil graag een Minecraft server starten samen met mijn vrienden in het dorp. Ik heb al veel dingen geprobeerd maar het lukt allemaal niet. Ik heb het al eerder gevraagd maar toen had ik nog een gratis versie (heb het spel nu gekocht). Ik moet port forwarding en alles ik snap er allemaal niks van. Hopelijk kan iemand mijn het stap voor stap uitleggen. Ik zit bij ziggo en heb een modem van Cisco (Voor het uitleggen van port forwarding). Alvast bedankt.

Mvg Jannes,

Bijdrager
    Appeltje

Heb je al eens eerder gevraagd en toen kreeg je een slotje..

Hier is het grote minecraft topic..

Bijdrager
    Rholerio

Ik denk dat je niet genoeg leest omdat ik toen een gratis versie had en ik hem nu gekocht. (In groep 1 leer je al lezen.)

Bijdrager
    Appeltje

Bijdehand;) Ik zei dat in de link het grote minecraft topic is waar je al je vragen kan stellen. (In groep 1 leer je al lezen)

Bijdrager
    Emielgroendijk

Je hoeft niet gelijk flauw te gaan doen, je had de vraag ook opnieuw kunnen stellen in je andere topic.

OT: Het hangt er nog al vanaf wat voor server je wilt. Een 24/7 server die je zelf host, een server die gehost wordt door een hostingservice of een casual server.

Casuel server: probeer het met hamachi, hierdoor kunnen jij en je vrienden verbinden met je IP

24/7 server: is veel complexer, probeer via google eens een tutorial te vinden!

Hostingservice: http://bit.ly/w6OLqZ

Ps: kijk ook eens naar een tekkit server, hele leuke uitbreiding op de vanilla versie!

Bijdrager
    AlphaKilr

Tekkit is misschien wel lastig voor iemand die nog niet veel Minecraft ervaring heeft.. Mijn mening dan :sealed:

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]We gaan inderdaad verder in dat grote minecraft topic. Bijdragen m.b.t. illegale servers worden verwijderd uiteraard.[/mod]

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.