9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    bonestaak

Hoe m3u playlist in apple tv 4 invoeren

Hoe krijg ik een m3u playlist in mijn Apple TV4?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zal via een app moeten(?)

Best IPTV app to watch hd tv on ATV4? from appletv

Bijdrager
    Imade

Kan inderdaad enkel via een app.

Bijdrager
    bonestaak

Ja daar heb ik rIPTV voor maar hoe krijg je de m3u lijsten naar de Atv4?

De demo gebruikt een iPhone maar die heb ik dus niet. Ik heb een iPad. Daar moet ik dus op het bestand gaan staan laar links schuiven share more maar daarna zijn de opties die ik nodig heb er niet meer.

Bijdrager
    KarelWillem

Op zich best handig als je in je vraag direct even meldt dat je er al software voor hebt, en dat het daarin niet werkt voor jou.

Dat scheelt wat denk- en zoekwerk voor ons. .;)

Bijdrager
    bonestaak

Ik had het complete verhaal er oorspronkelijk ook ingezet, echter met het toesturen bleef de browser telkens met een time out komen, na 4 keer opnieuw mijn tekst ingevoerd te hebben (ik had toen een ipad in gebruik en dat typt toch al minder dan een echt toetsenboard) heb ik mijn tekst voor alle zekerheid maar even met ap c gekopieerd en kennelijk ben ik daarmee een stuk vergeten, Zag ik nu ook pas.

Bijdrager
    bonestaak

Uiteindelijk werken alle apps niet zoals het moet, De gratis app VLC speelt maar 1 zender, lukraak je krijgt geen lijst te zien, ook de bediening van VLC is er gewoon niet, de eerste keer kan je een bestand openen, dat wordt in mijn geval een .m3u bestand, dan kan je 1 kanaal kijken, nergens overschakelen want de bediening van VLC kom je dan niet meer in, net als een runtime interface. Riptv indertijd aangeschaft, echter je krijgt daar nooit een .m3u in want daarvoor heb je weer een Ipad (hoger dan ipad1) of een iphone voor nodig om het bestand over te zetten. Via het programma zelf kan je geen .m3u invoeren. Er is nog een app waar ik even de naam van kwijt ben maar daar kan je alleen een url invoeren naar een .m3u bestand.

Moderator
    Night

Heb je de allerlaatste versie van VLC (2.7.3)?
    https://itunes.apple.com/app/apple-store/id650377962?mt=8

Bijdrager
    bonestaak

Jazeker, ik kwam er ook gisteren pas achter dat er voor de Apple TV4 ook een VLC was. Echter op de ATV werkt hij net als een runtime interface, je hebt helemaal geen bediening meer van de app zelf. De film die je hebt geselecteerd wordt afgespeeld, dan kan je deze dus alleen nog maar stoppen, pauzeren of weer afspelen. Meer niet. Dus ook niet via een channelijst een keuze maken.
    Gewoon op de Mac Mini werkt VLC gewoon goed, je kan een .m3u bestand openen en je keuze maken, ook de instellingen kan je dan nog aanpassen maar al dit is niet beschikbaar in de ATV versie.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.