4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    lc86

Hoe los ik dit zwart/wit kleurprobleem op (Aperture.Iphoto/Ipad)

Hallo iedereen.

Ik heb een klein probleem.

Ik heb een aantal zwart wit foto’s in Aperture 2 staan ( Zowel bij all photo’s en album en de map is alles zwart wit.) echter als ik t op de ipad zijn sommige weer in kleur???. Van de 10 die in aperture 2 in zwart wit zijn, zijn op de ipad 5 opeens weer in kleur?

De enigste manier om dit goed te krijgen is dat ik ze alle 10 exporteer naar Iphoto….

Maar qua album indeling is dat weer niet handig op de ipad omdat ik t programma bijna niet gebruik en t op gebeurtenis weergegeven word op Ipad terwil als ik t via aperture doe als voorbeeld ik album: bank, stoel en kaars krijg te zien en als ik m open alle foto’s uit dat album zichtbaar worden.

Weet iemand raad?

Moderator
    unSOUND

Op de iPad staan niet de echte foto’s, maar de Previews die Aperture aanmaakt. Je zou de 10 bewuste foto’s kunnen selecteren, en Aperture nieuwe Previews laten aanmaken…

( Menubalk > Photos > Delete Preview, gevolgd door Update Preview )

Bijdrager
    lc86

Thanks. Het is gelukt. Ik heb normaal ook nooit problemen hiermee gehad. :-). Maja ik maak ook zelden zwart wil foto’s..

En terwijl ik Aperture 2 al ruim drie jaar gebruik…

Mod dit topic kan op slot

Moderator
    Strifer

Ik verplaats het in ieder geval even naar Apple Apps, dat is een betere plek voor een topic over software van Apple.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.