12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    mikelinden

hoe lang nog wachten op levering?

ik heb 15 september een iphone besteld in belgie bij de volgende mobistarfilialen: antwerpen meir, lier, mortsel en in dendermonde. Inmiddels zijn we een maand verder en ik heb nog niks gehoord. Iemand een idee hoe lang ik ongeveer nog moet wachten, ervaringen? Ik had persoonlijk na 3 weken wel een telefoontje verwacht uit een van deze filialen?

Bijdrager
    Almerrrrr

Ik zou zeggen bel die filialen zij moeten je kunnen vertellen wanneer ze er een voor je kunnen hebben.

Bijdrager
    Falc

Ik had eigenlijk wel gedacht dat hij daar gewoon op voorraad zou zijn. Betekent dat ik ook maar beter even rond kan bellen:-)

Bijdrager
    mikelinden

ja dan ga ik inderdaad maar even bellen, maar als ik hem ga halen is hij zonder simlock toch…ik heb namelijk hier en daar wat dingen gelezen dat ze hem in de winkel moeten unlocken?

Bijdrager
    jago

Ik heb op 9okt een iPhone besteld bij Switch en online op de site van Mobistar. Ben eens benieuwd of ik hem voor het einde van de maand heb. Anders ga ik gewoon alle Mobistar winkels afbellen :P :evil:

En alle iPhones verkocht in Belgiƫ zijn zonder sim-lock, je kan ze gewoon niet kopen met sim-lock omdat dat hier illegaal is. :wink:

Bijdrager
    mikelinden

ja dat dacht ik al, toch raak in steeds weer een beetje in de war omdat de winkels dan zeggen dat er een bepaalde land-simlock op zit, maar dat is dus niet het geval?

Bijdrager
    Falc

Nee, dat is gekke praat :)

Bijdrager
    Gomsil

Het kost je alleen veel meer geld,
    Je moet dan data-roaming inschakelen, je hebt dan namelijk een belgisch abbo.
    Je belt dus ook altijd via Belgie

Bijdrager
    mikelinden
    ”Tim

Het kost je alleen veel meer geld,
    Je moet dan data-roaming inschakelen, je hebt dan namelijk een belgisch abbo.
    Je belt dus ook altijd via Belgie

hehh? wat bedoel je hiermee? als ik een nederlandse sim erin stop heb ik toch niets meer met belgie te maken?

Bijdrager
    Gomsil

De vraag is alleen of het lukt er een nederlands sim-kaartje in te stoppen.
    Apple zal daar vast wel iets op bedacht hebben.

Bijdrager
    stijnbokhove

Even verder zoeken op dit forum en je leest dat je gewoon een NL simkaart in een Belgische iPhone kunt stoppen. Ik bel sinds augustus al met een KPN-sim in een iPhone uit Belgie. Werkt perfect.

Bijdrager
    Gomsil

Ook Visual Voicemail en 3G enzo?
    Cool:P

Je kunt je iPhone ook gewoon door T-Mobile laten unlocken ;).
    Ligt er aan hoe lan je hem al hebt.
    Standaard 100 euro en dan gaat er steeds wat af, per maand dat je hem hebt :P.
    Dan kun je er legaal elke sim in stoppen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.