17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    danielpunt

Hoe lang kan het vervangen van een iPhone duren..

2 Weken geleden heb ik mijn iPhone 3G weggebracht bij T-Mobile in Vlaardingen omdat de stil switch was afgebroken. Toen is mij gezegd dat ik een nieuwe zou krijgen binnen 10 werkdagen. Maar verrassend genoeg hadden ze 10 werkdagen later nog niks van zich laten horen. Dus ben ik zaterdag langs geweest maar ze hadden niks. Het blijkt dus gemiddeld 10 werkdagen te duren.

Nou is de vraag aan de mensen die ook hun iPhone hebben terug gebracht voor reparatie: Hoe lang heeft het geduurd?

Overigens als ik kijk bij mijn T-Mobile Reparatieservice zie ik dat de status nog steeds onbekend is. Ook na het bellen van T-Mobile ben ik nog niks wijzer.

Bijdrager
    JWB

Bij PhoneHouse ingeleverd en inmiddels is de 4e iPhoneloze week ingegaan! Iets met drukte op de iPhone-afdeling. In ieder geval krijg ik een maand abonnementsgeld terug. Overigens doet t-mobile er niets mee, ze gaan allemaal naar Apple.

Bijdrager
    stylo

Uit eigen ondervinding reken zeker op een maand!

Bijdrager
    Lacebag

Heb de mijne vandaag ook ingeleverd. Hij zei: ja reken zeker op 10 werkdagen.
    Ook ontzettend vervelend dat Apple T-mobile verbied om in de winkel om te ruilen. Volgens mij worden kapotte iphone’s gewoon gerefurbished en weer uitgegeven door Apple.

Raar ook dat ze in de winkel dus wel voorraad hebben maar schijnbaar daar weer niet?

Bijdrager
    diotav

De toestellen gaan niet naar Apple .. maar naar Solid Vision in Rijswijk.

Bijdrager
    puntKoen
    ”diotav”

En die krijgen weer replacements van Apple.

Bijdrager
    Hostyle

Mij is verteld dat ik zeker op 10 werkdagen moet rekenen, maar na bovenstaande ga ik er eerder vanuit dat het zeker een maand gaat duren.:?

Bijdrager
    diotav
    ”Koen.”
    ”diotav”

En die krijgen weer replacements van Apple.

Die krijgen waarschijnlijk replacements van T-Mobile .. die komen uiteraard van Apple af.

Bijdrager
    danielpunt

Ik ben er ook bang voor, maar ik heb nog even gebeld met een service point ofzo van T-Mobile en die zeiden dat het ongeveer nog een week zou duren. Ze konden alleen zien dat er gewacht word op vervangende onderdelen, meer niet.:(

Bijdrager
    danielpunt

Oké, ben net gebeld door T-Mobile dat mijn iPhone zojuist is aangekomen en ik ‘em kan ophalen.:lol:
    Al die zorgen voor niks geweest.

Bijdrager
    Yada

En? Is ie gerepareerd of ie het een nieuwe?
    (De mijne gaat morgen ook worden gerepareerd vanwege een soort luchtbellen onder het zwarte deel van ’t glas dus ik ben wel benieuwd wat ik terugkrijg…)

Bijdrager
    Lacebag

Naar mijn weten krijg je altijd een compleet nieuwe terug (al zou het me niks verbazen als de kapotte iphones gewoon worden ge refurbished en weer als nieuw worden uitgegeven.)

Bijdrager
    Yada

Oké. Moet je ‘m trouwens met doos (+inhoud) en al inleveren of alleen de iPhone zelf?

Bijdrager
    Lacebag

Alleen de iPhone zelf.
    Je moet 3x tekenen, en krijgt daarvan 1 blaadje mee naar huis. Die moet je weer mee terug nemen als je hem weer komt ophalen.

Bijdrager
    Yada

Dankje:wink:

Bijdrager
    Hostyle

Neem wel je pakbon of aankoopbon mee. Hiervan moet de T-Mobile medewerker een kopie maken voor Apple. Ik moest dus twee keer naar T-Mobile…:?

Bijdrager
    Vin

ja ik was de bon ook vergeten… Moest dus ook 2 keer terug!:(

maar in principe krijgt iedereen een nieuwe toch?
    Enig idee of je aan je iPhone kan zien of t om een refurbished model gaat?
    Ik heb m de 17e terug gebracht dus ik verwacht dat ik komende week wel n nieuwe kan ophalen!
    Hoop alleen wel echt op n nieuwe, heb t niet zo op refurbished…..

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.