8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

Hoe lang duurt het gemiddeld voordat iPhone opstart?

Toch echt wel een seconden of 30,40. Da’s best lang toch?
    Zou opstartsnelheid langzamer worden na mate je meer albums op de iPhone hebt staan?

Dacht post toch eens even de vraag hoe het bij jullie is…

ennu fijne kerst:D

Bijdrager
    Pieterr

Je bedoelt als je hem echt helemaal uit had staan? Dan duurt het inderdaad vrij lang omdat OS X dan moet opstarten. Maar ik denk dat de meeste mensen hun iPhone (of iPod touch) niet iedere dag helemaal zullen uitzetten.

Bijdrager
    baziel

ik erger mij er niet aan ze, ik vind het logisch dat zo’n apparaat 40 seconden nodig heeft om op te starten..

Ik weet niet zeker als het vollopen van de flash schijf een factor is die de opstartsnelheid beïnvloedt, ik denk eerder van niet.
    wat dan wel zo is bij de harde schijf van een mac.. hoe minder beschikbare ruimte, hoe trager de opstartsnelheid

Bijdrager
    rrkramer

ik zet hem vrijwel nooit uit, wordt ie niks trager van hoor

Bijdrager
    AdriaanB

best lang, 40/60 secondes. Maar ik zet hem nooit uit!

Bijdrager
    MacAanZee

37 seconden duurt het bij mij. Maar ik zet ‘m bijna nooit uit. Alleen als ie een enkele keer vastloopt of als er een app niet goed werkt. En dat is minder dan 1x per week. En ik heb ‘m bijna vol staan. Ik weet niet of er verschil in opstarttijd is tussen 8Gb en 16 Gb. Ik heb er eentje van 8Gb.

Bijdrager
    Mr. Brown

26 seconden. 16GB, nog 8GB over.

Bijdrager
    MacAanZee

Het zal altijd te maken hebben met de hoeveelheid geheugen die je in gebruik hebt. Hoe meer er op staat, hoe langer het opstarten duurt. dat is met Macbooks en iMacs ook zo.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.