9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    thomdebom

hoe lang duurt een levering eigenlijk?

hallo!

Heeft iemand enig idee hoe lang een levering duurt bij de apple store?
    Heb afgelopen vrijdag mijn nieuwe G5 met 17″ TFT besteld, met als extra de radeon 9600… :P
    Had het meteen betaald. De status staat al een paar dagen op ‘being assembled’.

Wie heeft hier interessante theorieen?

Moderator
    Adriaan Mol

Jij hebt een niet standaard Mac besteld, dan zal deze altijd in England klaar gemaakt moeten worden, dat duurt meestal 2 weken.

Bijdrager
    thomdebom

ja, hij scheen inderdaad in ierland gemaakt te moeten worden.
    Maar ze hadden het wel over 3-5 dagen, maar twee weken lijkt mij ook een stuk realistischer… :x
    *zucht!*

Bijdrager
    Zout

De levering is idd 3 dagen, allen moetten ze die van jou nog open schroeven en er wat mooier speelgoed in schroeven. Dat duurt ongeveer 1 week. dan leveren, dus ongeveer 10 dagen, weekenden er bij rekenen, 2 weken dus ongeveer.

Bijdrager
    Kasper

Ik wil je niet teleurstellen, maar de laatste keer heb ik een maand gewacht (letterlijk van 1 februari tot 1 maart). Dus suc6 en laat ons weten waneer die gearriveerd is want ik ben benieuwd !

Bijdrager
    thomdebom

ik zie net dat ze het hier dat dit ook werd besproken. Mijn excuses hiervoor…

Maar ik zal het meteen laten weten als ie hier voor mij staat…
    (en ik hoop niet pas over drie maanden)

Bijdrager
    thomdebom

ik kijk net en wat denk je…
    Mijn G5 is shipped

driemaal hoera!!!
    Ben benieuwd wanneer hij daadwerkelijk voor mijn neus staat…

Bijdrager
    Gust61

Ja kheb vrijdagavond ook iets besteld maar ze wachten steeds op de betaling die zaterdag reeds gebeurd is.

Bijdrager
    Stirf

WAUW!!!!!!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.