7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    tismacfan

hoe lacie bereiken via internet.

Als ik mijn lacie wens te bereiken vanuit een andere plaats dan mijn woning via een browser, krijg ik telkens volgende melding

Your LaCie network device was successfully registered with MyNAS but it has not been active for an extended period of time.
    Please confirm that your device is: powered on; working properly; and connected to the Internet.

kan iemand me zeggen hoe ik de lacie moet instellen op mac om hem van overal te kunnen bereiken aub.

mvg
    Pascal

Bijdrager
    Wyodor

Dit is de handleiding :

http://www.lacie.com/nl/nl/products/software/nas/my-nas/

En dan zou je ‘m zo moeten benaderen, aangenomen dat het je gebruikersnaam is :

http://mynas.lacie.com/tismacfan

Bijdrager
    App69

Vaak geprobeerd en krijg ook steeds deze melding.
    Lacie sucks.

Bijdrager
    SunKeeper

Koop dan iets fatsoenlijks, bijv. Synology.

Goedkoop is duurkoop.

Bijdrager
    tismacfan

ja ok, maar ik geraak natuurlijk niet veel verder met die antwoorden. Kan misschien eventueel een oplossing aangeboden worden.
    handleiding zie ik niet direct op die link

mvg
    Pascal

Bijdrager
    App69

@Sunkeeper, toen ik deze aanschafte kende ik daar weinig of niks van.
    Maar een Lacie komt er zeker niet meer in. Ondertussen is het k….ding al gecrascht.
    En een TM komt er ook niet meer in. Na 18 maand ook gecrascht.

Bijdrager
    tismacfan

En als die Synology crasht wat koop je dan? De time machine op mijn werk draait hier al 4 jaar tot op heden geen probemen
    dus ja alles blijft hardware en alles kan crashen.

Als het bij anderen werkt zou het ook bij mij moeten werken, dus is mijn vraag gewoon hoe stel je het correct in om het werkende te krijgen.
    Ik heb echt geen boodschap en wat slecht en goed is op dit moment. Ik neem je opmerking mee en als ik er nog een moet aankopen zal ik uiteraard ook mijn eerste keuze zetten op synology

Pascal

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.