25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    MBPuser

Ik denk dat je rustig vanuit kan gaan dat op 28 september om 00.00u de deuren daar open gaan..

Bijdrager
    Qmagic

al gebeld met de apple store in Amsterdam?
    http://www.apple.com/nl/retail/amsterdam/

Bijdrager
    MacBeer2

False.

Van Apple moet een belangrijke productrelease als deze synchroon lopen met andere Apple Stores. Dat wil dus zeggen dat de winkels allemaal op hetzelfde tijdstip zullen open gaan. En dat is niet om 00.00 uur.
    Bij de release van de nieuwe iPad zagen we dit ook al. Apple ging om 08.00 uur open terwijl de twee APR’s in de stad al vrolijk vanaf 00.00 uur aan het verkopen waren. Lekker glaasje champagne erbij, leuk sfeertje. Een APR had zelfs bitterballen klaar staan.
    Dat zul je bij Apple never nooit zien.

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    MBPuser

Dat is een beetje laat idd. Ik zou er.. eeh wacht ff hoor; als ik jou was zou ik er ’s ochtends gewoon gaan staan met een emmer koffie:lol:

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Ik ga denk rond 20:30 ergens staan weet alleen nog niet waar!:slant:

Krijgen vanzelf meer informatie komt helemaal goed!

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Het is altijd even afwachten.. Wat MacBeer zegt klopt wel. Was met de iPad3 idem!

Bijdrager
    Koetjesreep

Dus je verdoet bijna 10 uur van je tijd ongeveer voor een toestel dat je een 12 uur later ook gewoon geleverd kan krijgen? Je moet wel een tiener zijn die niks te doen heeft of iemand met een uitkering. Onbegrijpelijk!

Bijdrager
    SanderTreur

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Koetjesreep op 13 september 2012

Dus je verdoet bijna 10 uur van je tijd ongeveer voor een toestel dat je een 12 uur later ook gewoon geleverd kan krijgen? Je moet wel een tiener zijn die niks te doen heeft of iemand met een uitkering. Onbegrijpelijk!

Ik heb een uitkering! Maar ik vind het nog steeds onbegrijpelijk!

Bijdrager
    MBPuser
    Koetjesreep op 13 september 2012

Tot zover de intelligente bijdrage van een reep kinderchocolade.

Ontopic: als je dat leuk vind moet je dat gewoon doen. Who cares, je leeft maar1 keer:wink:

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    SanderTreur op 13 september 2012

Ik ben 16 en wil dat gewoon een keer meemaken,

Om later bij de haard te kunnen vertellen aan je kleinkinderen? Toen ik zou oud was ging ik naar heel wat interessantere evenementen toe om later te kunnen zeggen dat ik er bij was.

Bijdrager
    MBPuser

Toen je zo oud was als hem had je beter naar school kunnen gaan, dan had je nou niet met een uitkering gezeten.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Dat je een zielig figuur bent wisten we al, maar iemand in bedekte termen beschuldigen van lui of dom te zijn zonder de achtergrond te kennen is gewoon asociaal… :thumbsdown::slant: (Je bent echt megalomaan jij)

Bijdrager
    MBPuser

Ik beschuldig helemaal niks in bedekte termen, ik zeg het gewoon recht in je gezicht. En op kosten van de staat leven, dat is pas asociaal. Beter ga je gewoon werk zoeken i.p.v. jongens van 16 afzeiken op internet die graag een iPhone willen kopen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Je bent een klootzak en dat zeg ik recht in je gezicht! Want net als in dat andere topic zeg je iets waar je geen reet van af weet.
    Voor de goede orde: ik ben 59 en ik heb 38 jaar in de ploegendienst gewerkt toen ik door een reorganisatie ontslagen werd!
    Steek dat in je zak want jij moet je nog waar maken lul! En wat zeik je nu? Volgens je profiel zit je zelf in de steun. Je bent gewoon een enorme Troll!

Bijdrager
    MBPuser

Ik heb Hansi beloofd dat ik me zou gedragen dus ik laat het hier bij.. Succes met werk zoeken :lol::grin:

Bijdrager
    jesper211232

Bijdrager
    Maverick9898

Zozo wat een gedoe, zeg.

Het slaat nergens op om iemand die van een uitkering leeft asociaal te noemen, als je hem niet kent. Ik neem aan dat hij ook liever niet in een uitkering zit. Mensen in een uitkering zijn niet per definitie lui, dat is echt kul. Hoewel ik erg voor het korten van bepaalde uitkeringen ben, juist om mensen aan het werk te krijgen, is iemand beledigen op basis daarvan heel erg triest.

That being said, is terugschelden evenmin zinvol.

And with that being said, vind ik het inderdaad redelijk treurig om in de rij te gaan staan voor een product, tenzij het eten is, wat mij betreft. Apple maakt af en toe fijne producten, maar die hype is natuurlijk grote onzin. Als ik de TS was zou ik gewoon even rustig wachten. Geduld is een goed dat meer waard is dan die iPhone waar je op wacht;). Het meemaken van een hype is lang niet zo leuk, juist omdat het een hype is. Hypes gaan ook zo weer weg en zijn vervangen door een nieuwe hype;).

Bijdrager
    MBPuser

Als die jongen dat nou leuk vind, who cares? Ik begrijp niet waarom daar zo negatief over gedaan wordt. Mijn ding is het ook niet, maar kan er wel om lachen als een ander zo enthousiast is dat hij er voor in de rij gaat staan.

Bijdrager
    bonoman

@ hendrik ijzerbroot; helemaal met je eens! Deze idioot moet van dit forum afgegooid worden!!!!!

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Nou, dan doe ik er toch gewoon een slotje op?
    Het lijkt hier wel een kleuterklas…….[/mod]

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.