30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)
  • Q:
    Bijdrager
    KR1275

Hoe kunnen sommigen nou X.3 Panther al hebben??

Dat moet toch nog uitkomen??

Bijdrager
    maceddy

De Developer releases zwerven altijd al op internet rond…

Ikzelf heb ook de 7B80….

Bijdrager
    KR1275

Die lijken me niet betrouwbaar. Ik wacht wel op de definitieve versie. Is de prijs al bekend?

Hoogeveen? Mooie stad is dat…, heb er de eerste 19 jaar van mijn leven gewoond.

Bijdrager
    maceddy

Tot nu toe zijn de Panther builds stabiel…

Ik draai em niet constant, maar wel af en toe, om ff te showen.
    De 7B80 zit denk ik vrij dicht tegen de GM aan.

Ik gok nog steeds op 24 oktober:)
    (En 149 euro)

Bijdrager
    sabine

als ik nou na de release van panther een mac koop, zou ik panther er dan gratis bij krijgen?

Bijdrager
    markj
    ”sabine”

als ik nou na de release van panther een mac koop, zou ik panther er dan gratis bij krijgen?

Ja, je krijgt het er zelfs gratis OP!

Bijdrager
    sabine

ook als ik niet het nieuwste type koop? ik ga bijv een emac 700 aanschaffen komt er dan ook panther op, ook als het niet bij een applestore is….zo ja, dan wacht ik mooi nog eventjes:-)

Bijdrager
    maceddy

Ik denk dat als je nu (of deze maand) vlak voor de release van Panther een nieuwe Mac koopt, dat er zoiezo een kortingsbon bijzit!!

Misschien zelfs wel een coupon dat je em gratis krijgt:)

Bijdrager
    Elger

Developers, Developers, Developers, Developers:D zoals onze aller beste anti-hacker vriend steve ballmer al zei;)

Maar eeh… meestal gaat het om een beta. Als je de echte panther nu al wil zoek je de Gold Master versie (wanneer die er is). Deze versie wordt op cd gezet en in een doosje gestopt samen met wat manuals; later in de winkel te vinden.

ps: ja de GM heeft ook een beta nummer zoals b80 of b82:P (voor zover ik weet)

jaja, en waar ze het allemaal vandaan krijgen? Of van de apple developer connection of via via ergens op het net, maar wat wil je nu met een beta besturingssysteem:)

Bijdrager
    maceddy

Nou, testen, demonsteren…

Veel mensen staan met de mond open als ik Exposé even laat zien:D
    Das dan wel weer leuk.

Ik ken mensen die 10.3 nu al als hoofd-OS gebruiken!!

[update]

”AppleInsider”

Like build 7B80, seed 7B85 bears no “Pre-Release” identifier on system dialogs. Additionally, the system’s Boot ROM files appear to be the only components still exhibiting pre-release status; with most displaying final candidate version numbers. For example, the 500MHz iBook Boot ROM readers ‘4.2.0f4.’

Bron: AppleInsider.

Bijdrager
    Eprom
    Bijdrager
    maceddy

Dat zei ik….:)

Bijdrager
    DEUZ

Als het gerucht waar is, dan hebben we 24 oktober OS 10.3

Bijdrager
    ParadoX

een droom gaat dan in vervullig. K draai nu 7B80 gewoon permanent doe ik al sinds nummertje 34 ongeveer en het bevalt me zeer goed. 10.2 is eraf! en ik mis hem niet

Moderator
    Lucas Raggers

Ik heb tot nu toe gebruikt:
    – WWDC build
    – 7B28
    – 7B49
    – 7B74

Toen ik 7B49 had, heb ik Jaguar eraf gekieperd. Het is allemaal erg stabiel. Hoogstens een schoonheidsfoutje zo af en toe. Waar ik wel van baal is dat in deze build (7B74) DVD player films niet goed afspeelt. Voor de rest is hij perfect.

Bijdrager
    Gerrit

Begonnen met 7B68. Tijdje naast Jaguar hebben draaien op mn iPod. Sinds 7B74 als hoofdsysteem. Echt superstabiel en mega snel (sneller dan Jaguar). 7B80 heb ik net binnen gekregen vandaag, dus die ga ik vanmiddag na school er maar eens opknallen.

Bijdrager
    remier

Weet iemand misschien hoeveel ‘korting’ je krijgt als je gebruik maakt van die kortingsbonnen (3 stuks, wit/grijs papiertje) die bij je Jaguar zaten? en of je als student meer korting krijgt dan ongeveer de standaard 5%?

Bijdrager
    wizardkiddov2.0
    ”Eprom”

LAATSTE GERUCHT: 7B85 is Gold Master

http://forums.macrumors.com/showthread.php?s=&threadid=40187

Yup is waar. Deze versie zag ik “ergens” op het internet –> Mac OS X 10.3 Gold Master (7b85), 3 cd’s. Kheb het ff gedownload :o of het wel “the real deal” was…..

Bijdrager
    papilio

“Hoe kunnen sommigen nou X.3 Panther al hebben??”

Naast de developers hebben we ook nog ‘early adapters’;)
    alleen al via bittorrent zijn er in de eerste 24 uur meer dan
    3000 7b85 kopies verspreid met een data omzet van 3.3 TB.

Bijdrager
    Ruben
    ”papilio”

…alleen al via bittorrent zijn er in de eerste 24 uur meer dan
    3000 7b85 kopies verspreid met een data omzet van 3.3 TB.

En daar komen straks weer een paar honderd MB’s bij.:-P Ben nu ook de CD’s via BitTorrent aan het downen en ik moet zeggen; echt een geweldig programma! Na het lichtelijk afknijpen van het aantal uploads heb ik nu een downstream van gemiddeld 136 KiB/s, niet slecht in vergelijk met programma’s als Acquisition en Poisoned.:-D

Bijdrager
    Eprom
    ”iRuben”

Na het lichtelijk afknijpen van het aantal uploads heb ik nu een downstream van gemiddeld 136 KiB/s

Hoe/waar doe je dat in Bittorrent? Het kan niet bij preferences. Ik kom niet hoger dan 5 KiB/sec.

Bijdrager
    papilio

Hoe/waar doe je dat in Bittorrent?

in het bittorrent venster zit rechtsboven in de balk een smalle knop.
    als je daarop drukt, krijg je toegang tot de extra instellingen.

Bijdrager
    Eprom

Thanx :D

Bijdrager
    Ruben

Vanmorgen rond een uur of tien begonnen en nu alle CD’s binnen en gebrand. YES! Gaat toch stukken sneller dan Acquisition etc. Nu even Jaguar backuppen en gaan met die banaan! Als jullie me een week niet meer online zien weten jullie dat er toch ergens iets mis moet zijn gegaan.:-P

Bijdrager
    ParadoX

zeg dat nou niet. Als iedereen zijn upload naar beneden haalt dan gaat ons torretje onderuit:wink:

Bijdrager
    maceddy
    ”papilio”

Hoe/waar doe je dat in Bittorrent?

in het bittorrent venster zit rechtsboven in de balk een smalle knop.
    als je daarop drukt, krijg je toegang tot de extra instellingen.

Ik haal regelmatid 250kb/sec…

Met dank aan CarraFix (Bantdwidth Fixer)

Bijdrager
    Ruben
    ”ParadoX”

zeg dat nou niet. Als iedereen zijn upload naar beneden haalt dan gaat ons torretje onderuit:wink:

Dat zal zo’n vaart niet lopen toch? Ik had mijn upload op 2 KiB/s gezet, lijkt misschien erg weinig, maar ik had zelf wel 150+ peers waarvan Panther binnen kwam. Als die ALLEMAAL die 2 KiB/s zouden aanhouden is dat nog steeds een aanzienlijke snelheid!:-D

Bijdrager
    tijn22

ik ben nu een dik uur bezig, en kom niet verder dan 15 peers.. ;(

Bijdrager
    aToMac

Waar kan je dan in hemelsnaam zoeken naar Panther?

Bijdrager
    aToMac

laat maar, ik heb het al… Zijn op dit moment weinig peers en veel downloaders. Hoe kun je er eigenlijk voor zorgen dat je bij meerdere peers terecht komt?? Of kun je hier niks aan doen?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.